همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان چهارمحال و بختیاری همزمان با ایام الله دهه فجر در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۴۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه ای تحت عنوان" پیشکسوتان، چهل سال افتخار" در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی عسگری، افزود: از آن جایی که پیشکسوتان خود از نسل اول انقلاب هستند و در تمام برهه های انقلاب حضور مؤثر و نقش بسزا و پیش برنده و بزرگی داشته اند، لذا ضمن گرامیداشت ایام فجر انقلاب، با برگزاری این همایش از نقش این عزیزان تجلیل گردید.

وی، ادامه داد: اجرای چنین برنامه هایی موجب انتقال تجربیات پیشکسوتان به نسل های بعدی و هم افزایی برای اجرای بهتر برنامه های آینده می شود.

گفتنی است: جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با تبریک دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، ایام فاطمیه را تسلیت گفت .

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را سرشار را 40 سال عزت و اقتدار و عظمت دانست و افزود: پیشکسوتان طلایه داران 40 سال افتخار هستند.

وی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون علمی، فناوری، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و ...، را نتیجه رهبری های داهیانه امامین انقلاب اسلامی، حضور بابصیرت مردم در صحنه و نقش آفرینی پیشکسوتان انقلاب و جهاد و شهادت عنوان کرد.

در این جلسه جمعی از یادگاران دفاع مقدس به بیان نظرات خود پیرامون برنامه های سازمان بسیج پیشکسوتان پرداختند.

ارسال نظرات