خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: تمام دوستان انقلاب اسلامی چشم امیدشان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مردم به این نهاد مقدس اعتماد دارند لذا ما باید حافظ این اعتماد مردم باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات که در حسینیه تیپ 82 سپاه قزوین برگزار شد ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)اظهار کرد:این انقلاب از عنایات خاص خداوند به ملت عزیز ایران می باشد و باید به درگاه حضرت حق سپاسگزار و شاکر باشیم علیرغم اینکه دشمنان انقلاب اسلامی لحظه شماری می کنند تا این انقلاب از مسیر اصلی خودش باز بماند.
سردار شاهرخی بیان کرد: این پیروزی ها و استمرار آن آسان بدست نیامده است و ما مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم.
وی با بیان اینکه نباید هیچ وقت از یاد و خاطره شهدا غافل شویم افزود: باید سیره و روش شهدا را بشناسیم و سعی کنیم در مسیر آنها حرکت کنیم که این حداقل کار ممکنی است که ما می توتنیم برای شهدا انجام دهیم.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد:ما باید از تاریخ عبرت بگیریم چرا که تاریخ عبرت های فراوانی دارد ما باید به اصل حفاظت توجه جدی داشته باشیم ، دشمن با تمام وجود در پی این است که ما را بشناسد به اسرار ما آگاه و دسترسی پیدا کند.
شاهرخی یادآور شد: در عملیات والفجر8 علیرغم اینکه دشمن تمام زمینه ها و زیرساخت ها را فراهم نمود که پی به اسرار و توانمندی ما دست پیدا کند نتوانست چرا که ما با رعایت اصل حفاظت از اطلاعات آنها را در این منظور ناکام گذاشتیم.
وی تصریح کرد:حوادث را با دیده عبرت و تجربه نگاه کنیم وجز با سهل انکاری و بی توجهی اسرارما را در اختیار دشمنان قرار نمی گیرد.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین تصریح کرد: در دو بعد باید به حفاظت توجه کنیم؛ بعد اول بعد سازمانی می باشد که باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت نماید تا دچار آسیب نشود و بعد دوم در بعد فردی می باشد که دشمن در تمام عرصه ها ما را رصد می کند دنبال نقطه ضعف های ما است و در صدد شناسایی آنهاست و فعالیت های گسترده ای در این زمینه دارد تا در این مجموعه به افراد مستعد رخنه کند و از طریق آنها به سازمان نفوذ پیدا کند.
وی بیان داشت: ما دشمنان عجیبی داریم شیاطین انسی با اهداف مشخص شده تلاش می کنند در ما نفوذ پیدا کنند ، دشمن بی رحمی مثل شیطان داریم که در پیشگاه خداقسم یاد کرده که تمام انسانها را به گناه دعوت نماید و شیطان سوم نفس اماره است که در وجود انسان دعوت به گناه می کند.
شاهرخی با بیان اینکه چاره ای جز مقابله با این شیاطین نداریم مگر اینکه باورهای دینی خود را تقویت نماییم و خداوند متعال را همیشه در همه جا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتارمان ببینیم افزود: شیاطین بدنبال یرگیری هستند که اگر ما غفلت کنیم در دام این شیاطین خواهیم افتاد.
وی در خاتمه یادآور شد: تمام دوستان انقلاب اسلامی چشم امیدشان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مردم به این نهاد مقدس اعتماد دارند لذا ما باید حافظ این اعتماد مردم باشیم و انشاالله شاهد شکست دشمنان نیز در همه عرصه ها بخصوص عرصه اقتصادی خواهیم بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها