فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : برخی بی تدبیری ها و بی برنامگی ها نباید باعث شود تا اصالت انقلاب اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی در آیین گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی که توسط سازمان جهاد کشاورزی البرز در موسسه تحقیقاتی علوم دامی کشور در کرج برگزار شد، افزود: اگر امروز 40 سال پس از انقلاب اسلامی دلیل اصلی دشمنی آمریکا پرسیده شود، خود دولتمردان آمریکا دلیل اصلی آن را در سه کلمه می دانند.

 اصول و اصالت انقلاب اسلامی نباید فراموش شود

وی اظهار داشت: آنان می گویند ایران پس از انقلاب برای نخستین بار از خط قرمز آمریکا عبور کرد، سرپیچی کرد و مستقل شد.

وی گفت: تمام گناه ایران و دلیل تمام بعض و کینه آمریکا فقط برای این سه کلمه بود که ایران از ذیل خطوط آمریکا بیرون آمده است.

سردار مولایی بیان داشت: آخرین دشمنی آمریکا در سال گذشته بود که گفتند قبل از پایان سال 2018 انقلاب اسلامی ایران به پایان راه خود می رسد.

وی با اشاره به رسیدن ایران در 40 سال پس از انقلاب به دستاوردهای زیادی، افزود: در اثر بی مدیریتی و نالایقی برخی ها، اصالت انقلاب را نباید فراموش نکنیم. 

وی اضافه کرد: متاسفانه اکنون دفاع از انقلاب سخت شده است و رسالت و دستاوردهای انقلاب در اثر بی برنامگی بعضی ها دیده نمی شود و لازم است که دوباره تبیین شود.

وی یادآور شد که در سال جاری، همت جهاد کشاورزان باعث شد که یکی از بهترین کنگره های شهدای کشور را شاهد باشیم.

سردار مولایی گفت : یکی از بهترین عملکرد را جهاد کشاورزی داشت و بقیه خیلی خوب جلو نیامدند که حتی در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی این عملکرد خوب را شاهد هستیم.در پایان این آیین از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان البرز در بخش کشاورزی تجلیل شد.

ارسال نظرات