خبرهای داغ:
در ششمین روز از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،
حجت الاسلام نباتی گفت: امروز دشمنان ما افکار و اندیشه های جوانان و قشر نوجوان ما را با استفاده از ابزارهای گوناگون هدف گرفته و درصدد هستند که ایده ها و باورهای غلط خود را به آنها تلقین کنند چراکه آنها افکار آنها را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در ششمین روز از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ انقلاب با حضور بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج طارم و مسولین ادارات بخش و همت شورای اسلامی ، دهیار و همکاری مدارس روستای آلتین کش برگزار شد .
حجت الاسلام محسن نباتی روحانی مستقر در بخش در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز دشمنان ما افکار و اندیشه های جوانان و قشر نوجوان ما را با استفاده از ابزارهای گوناگون هدف گرفته و درصدد هستند که ایده ها و باورهای غلط خود را به آنها تلقین کنند چراکه آنها افکار آنها را نشانه گرفته اند.
وی با اشاره به خطرات و اثرات منفی شیطنت‌های امریکا و استبکار بر روی اندیشه و باورهای دیگران، تصریح کرد: آنها امروز با سیاه‌نمایی خاصی و با هدف زیرسؤال بردن کارآمدی نظام دینی حرکت کرده و تلاش م یکنند که این نظام و دستاوردهای آن را بی اثر و ناکارآمد جلوه دهند.
نباتی تاکید کرد: امسال و در بهار آزادی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوهتر از هر سال و در پاسخی به یاوه گویی ها و شیطنت و توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به واژه وعدد چهل، این عدد دراسلام به عنوان مبنای بلوغ وتکامل است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها