خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
جانشین دفتر بسیج دانشجویی کازرون در گفتگو با بسیج:
جانشین دفتر بسیج دانشجویی کازرون گفت: اگر می‌بینیم عده‌ای نکات مثبت کارآمدی نطام را بیان نمی‌کنند دلیل آن هجمه تبلیغات دشمن و نداشتن ثبات شخصیت در چنین افرادی است که حتی خود را باور ندارند چه برسد به نظام و پیشرفتهایش.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسعود نوشاد جانشین بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نقش ولایت فقیه منحصر به شکل گیری وایجاد انقلاب اسلامی نیست، اظهار داشت: ولایت فقیه نقش اساسی در هدایت وجهت دهی و خط مشی های کلی نظام است و در واقع ولایت فقیه جایگاه مهندسی نظام است که از انحراف آن به غیر از طریق اصلی جلوگیری می کند.

وی افزود: در بعد از انقلاب اسلامی نقش ولایت فقیه در تثبیت انقلاب و نتیجه بخشی آن در زمینه های متعددی بروز پیدا کرد.

نوشاد با تشریح نقش ولایت فقیه در مدیریت جنگ و بحران‌های پس از آن مثل فتنه ۸۸ و همچنین حل مشکلات سران قوا، بیان داشت:

اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم جایگاه با ارزش ولی فقیه یک جایگاه غیر قابل انکار می باشد چه در شکل گیری انقلاب وچه در به ثمر نشاندن وبارور کردن این درخت.

جانشین بسیج داشجویی شهرستان کازرون یادآور شد: پیش از انقلاب، نظام حاکم بر کشور، یک نظام اسلام‌ستیزِ عمقى بود. آنها با ظواهر خیلى کارى نداشتند، اما از لحاظ عمق، حقیقتاً دنبالِ زدن ریشه‌هاى ایمان اسلامى مردم بودند. انقلاب آمد درست صد و هشتاد درجه نقطه‌ى مقابل آنها، اسلام را محور اداره‌ کشور قرار داد؛ محور مدیریت قرار داد، احکام و قوانین اسلامى، معیار و ملاک رد و قبول قوانین کشور و معیار عمل مجریان کشور شد. قبل از انقلاب، کشور از لحاظ سیاسى وابسته بود، یعنى حکومت چه خود محمدرضا، چه دستگاه‌هاى گوناگون، مطیع آمریکا بودند، منتظر اشاره‌ى آمریکا بودند. براى انتخاب نخست‌وزیر، شاه مملکت، رئیس کشور محتاج موافقت و رضایت آمریکا بود! در بسیارى از مسائل، شاه سفیر آمریکا و سفیر انگلیس را به کاخ خود دعوت میکرد تا تصمیمى را که میخواهد بگیرد، با آنها در میان بگذارد! اگر آنها مخالف بودند، تصمیم عملى نمیشد واین یک نوع وابستگى سیاسى محض بود. صنعتى که وجود داشت، صنعت مونتاژ محض بود، بدون هیچ ابتکارى.

نوشاد گفت: بعد از انقلاب، خودباورى علمى و اعتماد به نفس ملى به وجود آمد؛ حضور این همه دانشمند، دانشمندان برجسته و بزرگ، در رشته‌هاى مختلف، مشاهده شد. امروز ما دانشمندانى در داخل کشور داریم که در سطح جهان، شبیه آنها و نظیر آنها کم است. قبل از انقلاب، کشور ایران در مسائل جهان، حتّى در مسائل منطقه، هیچ تأثیرى نداشت، یک کشور تحقیر شده‌اى بود،هیچگونه تأثیرى در مسائل نمیتوانست بگذارد. بعد از انقلاب، عزت و عظمت این ملت در چشم ملتهاى جهان، تأثیرش در قضایاى منطقه، دشمنان را مبهوت کرده، دشمنان به اقرار و اعتراف وادار شدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: امروزه مشاهده می کنیم حتی از حوزه خلیج فارس بسیاری برای درمان بیماری به ایران می آیند در صورتی که پیش از انقلاباین روند برعکس بود. نظام طبقاتی و فساد حکومتی در دستگاه حکومت پهلوی بسیار زیاد بود وسرمایه داران به راحتی هر جنایتی انجام می دادند وبا پول وارتشا قاضی به نفع آنها رای می داد برخی هم که کلا در ایران محاکمه نمی شدند.

وی اظهار داشت: اگر می بینیم عده ای نکات مثبت کارآمدی نطام را بیان نمی کنند دلیل آن هجمه تبلیغات دشمن و نداشتن ثبات شخصیت در چنین افرادی است که حتی خود را باور ندارند چه برسد به نظام و پیشرفتهایش. کسانی که نان نظام و انقلاب را می خورند و نکات منفی نظام را قید می کنند منافق به معنای اصل کلمه هستند که درد نفاق درمانش بسیار دشوار است.

جانشین بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ابراز داشت: موقعیت ایران در منطقه از زمانی که ژاندارم آمریکایی ها بود امروز به یک  موقعیت استراتژیک تبدیل شده است که از لحظ نظامی جزو  قدرت برتر منطقه است هرچه سعی می شود که دشمنان خارجی با همدستی عوامل خیانت کار داخلی از طریق کاهش بودجه نطامی، ابهت و اقتدار ایران را در منطقه پایین بیاوردند تاکنون موفق نشده اند.

نوشاد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دارای سرمایه های مادی و معنوی فراوانی است که همگی مدیون خون شهیدان، تلاش دانشمندان داخلی و بصیرت امت همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبرشان است. آینده به فرموده معظم له روشن است و اینها سختی های راه در رسیدن به یک قله است. امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عظمت این جشن سالگرد را پس از تابستان داغ وهمه جریانهایی که امریکا ودشمنان قسم خورده به وجود آمردند تا این این انقلاب به چهل سالگی نرسد را با عظمت برگزار می کنیم و آینده حقیقی این حکومت جز تشکیل حکومت مهدوی وگره خوردن دست ولی فقیه  به امام زمان نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها