سید مرتضی علوی
مسئول بسیج جامعه پزشکی سامان خبر داد:
مرتضی خلیلی گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهامین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تیم طرح ملی شهید دکتر رهنمون، خدمات رایگان به بیماران شهرستان سامان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی برنامه ویزیت رایگان بیماران شهرستان سامان به مدت یک روز و در تاریخ 17/بهمن/1397در درمانگاه دکتر بختیاری شهر سامان انجام شد.

مرتضی خلیلی در ادامه، هدف از انجام این طرح  را کمک به امر بهداشت و درمان، ارتقاء سطح سلامت و افزایش رضایت مندی مردم و کمک به بهبود وضعیت بهداشت و درمان افراد بی بضاعت دانست.

وی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده به بیماران در این درمانگاه شامل ویزیت پزشکی عمومی، مشاوره مامایی، اندازه گیری فشار و قند خون و آموزش پیشگیری از پرفشاری خون و ...، است.

خلیلی تصریح کرد: اگرچه وزارت بهداشت متولی اصلی سلامت جامعه است؛ اما مراقبت از سلامتی مردم در همه ابعاد و برای همه آحاد جامعه، فقط وظیفه و تکلیف این وزارتخانه نیست و همه مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت، مثل مردم و همه مسئولین و طرز فکر و اقدام و عمل آنها در این خصوص بسیار موثر است و باید همه در این خصوص ایفای نقش و وظیفه کنند.

وی گفت: همچنین پزشکان شهرستان سامان امروز وقت خودشان را به مردم اختصاص دادند تا اثبات کنند از مردم هستند، دغدغه‌شان سلامت مردم است و قلبشان برای سلامت مردم می‌تپد و در هر حال به فکر شما مردم می باشند و در تلاش هستند اعتماد بیش از پیش، بین مردم و همه فعالان حوزه سلامت ایجاد شود و هرکس این اعتماد را کم‌رنگ و مخدوش کند، یا از بین ببرد، دشمن سلامت مردم است.

خلیلی افزود: باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا سلامت را به یک موضوع اجتماعی و عمومی تبدیل کنیم، چون مردم ولی نعمت جامعه پزشکی بوده و همه فعالان حوزه سلامت از جنس مردم هستند و رفع نیازهای آنها به خصوص در حوزه سلامت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند و به وقت نیاز در کنار آنها هستند.

ارسال نظرات