برگزاری یادواره شهداء دانش آموزی:

برگزاری یادواره شهداء دانش آموزشهدای دوران انقلاب و به یاد معلم شهید محمد رضایی هنرستان باقرالعلوم (ع)در امین شهر

بمناسبت چلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، همزمان با ایام فاطمیه (س) یادواره شهدای دانش آموزو شهدای دوران انقلاب و به یاد معلم شهید محمدرضایی با مشارکت بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، بمناسبت چلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با ایام فاطمیه (س) یادواره شهدای دانش آموزو شهدای دوران انقلاب و به یاد معلم شهید محمدرضایی با مشارکت بسیج دانش آموزی در آموزش وپرورش شهرستان انار و به همت هنرستان باقرالعلوم (ع) در محل نماز خانه این آموزشگاه با شکوهی خاص و با حضور مسئولین شهرستان انار، ومسئولین محلی امین شهر وحجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عرب پور نماینده، ولی فقیه در سپاه ثاراالله استان کرمان برگزار گردید. این مراسم ابتدا با تلاوت چنداز کلام الله مجیدوقرائت سرود جمهوریاسلامی آغاز گردید و در ادامه حاج آقا فلاحی امام جمعه امین شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به حضار در مجلس خیر مقدم گفت. در ادامه برنامه نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بخصوص شهدای دانش آموزیدر طول چهل سالگی انقلاب اسلامی درس‌هایی از مکتب شهادت را عنوان نمود ایشان یکی از درس‌های شهادت ایستادگی مقاومت در راه حق دانست همچنین اظهار داشت انجام تکلیف الهی و انجام کار‌هایی که دیگران انجام نمی‌دهنددرس ایثار و از خود گذشتگی در راه حق آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که خونب‌های ده‌ها هزار شهید می‌باشد از دیگر درس‌های مکتب شهادت دانست.
وی خاطر نشان کردشهیدان اگر هم اکنون هم بودند همان رسالت راانجام می‌دادند که دیروز می‌دادند.
ودر پایان ایشان خطاب به جوانان و نوجوانان فرمود: خواسته‌های شهیدان این است که دست از دامن ولایت وقت برندارندو سر پیمان به آن وفادار بمانند در ادامه گفت: درسی که شهدا به مدیران ومسئولین نظام می‌دهند این است که برسر ارزش‌های این انقلاب و نظام با هیچ قدرتی از قدرت‌های جهانی کوتاه نیایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار