خبرهای داغ:
محمد رضایی
رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم:
آیت الله میرباقری گفت: دعوای آمریکا با ایران فقط بر سر دین ما است و تا ما از دین خود دست برنداریم آمريكا به دشمنی و توطئه خود با ما ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۹۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ آیت الله سید محمدمهدی میرباقری یکشنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: دعوای انبیای الهی باکفر بر سر دین بود و امروز نیز دعوای مستکبرین دنیا با موحدان عالم بر سر دین است.

وي افزود: امروز نیز جنگ دنیا با جمهوری اسلامی بر سر دین است، چون آن‌ها نمی‌خواهند نام خدا در عالم باشد و چندین قرن است تلاش می‌کنند نام خدا را حذف کنند و برای این کار با هم متحد شدند و دنیا را بین خود تقسیم کردند تا نام خدا را حذف کنند.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به اینکه نظام مارکسیستی و سرمایه داری چندین قرن است تلاش می‌کنند نام خدا را از عالم حذف کنند، بیان کرد: شهید مطهری می‌فرماید مارکسیست‌ها و سرمایه داران دنیا را بین خود تقسیم کردند تا نام خدا از دنيا حذف كنند.

آیت الله میر باقری با اشاره به اینکه شهید مطهری نظام مارکسیستی و سرمایه داری را به دو لبه تيز قیچی تعبیر کرده که می‌خواهند ریشه ادیان الهی را قیچی کنند، ادامه داد: مارکسیست‌ها مدعی عدالت محوری هستند و نظام سرمایه داري مدعی آزادی است و این دو با راه انداختن دعوای عدالت و آزادی مدعی هستند در دستگاه انبیا عدالت و آزادی وجود ندارد.

وی دعوای دشمنان را بر سر خدا و بی خدایی دانست و افزود: همه حرف آن‌ها این است که زندگی بشر باید زندگی بی خدا باشد و پیروان آن‌ها و همچنین غربگرا‌ها  نیز حرف شان همین است.

آیت الله میرباقری یادآور شد: این دو چندین سال است در دنیا اتوبان یک طرفه‌ای را تأسیس کردند و با راه انداختن سر و صدا و هیاهو راه سعادت بشر را دوری از انبیا و خدا مي دانند و برای این کار مکاتب گوناگون آوردند و انقلاب فکری و انقلاب صنعتی راه انداختند.

وی با تأکید بر اینکه نباید دعوای انقلاب اسلامی را با غرب کوچک جلوه داد، گفت: دعوای ایران با آمریکا و غرب بر سر دین است برای همین است که امام راحل می‌فرماید، اگر ملت ایران امروز دست از دین خود بردارد دشمني آمریکا و غرب با ایران نیز تمام می‌شود.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم گفت: اگر امروز آمریکا و غرب به جمهوری اسلامی ایران فشار آورده و خواهان امضای سند اف. ای. تی. اف است برای این است که با امضای این سند ملت ایران دست از دین خود بردارد و زیر چتر آمریکا و غرب قرار بگیرد و مانند آن‌ها زندگی کند.

وی ادامه داد: جنگی که با دنیای اسلام از آغاز قرن بیست و یکم شروع کردند یک جنگ کاملا ایدئولوژیک برای گسترس ایدئولوژی آمریکایی و اسلام آمریکایی است و خودشان نیز آن را شفاف اعلام کرده اند.

آیت الله میر باقری یادآور شد: امام راحل در اواخر سال ۶۷ و اواخر عمر با برکت خود به گورباچف نامه نوشت کار مارکسیسم تمام شده است و از صفحه دنیا محو و نابود شده است و از این به بعد مارکسیسم را بايد در موزه‌های تاریخ دید.

وی ادامه داد: در آن زمان امام اعلام کرد دلیل شکست مارکسیسم مبارزه با خدا است و غرب سرمایه داری نیز به دلیل مبارزه با خدا به سرنوشت مارکسیسم مبتلا خواهد شد.

به گفته وی فروپاشی اروپا و آمریکا هم ایدئولوژیکی و به خاطر دین است، چرا که دعوا بر سر دین است و عالم به سمت ظهور است و دوران مکاتب مادی و ایسم‌ها با همه سر و صدا و هیاهویی که در دنیا به راه انداختند تمام می‌شود و روبه افول هستند.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به اینکه امام راحل از سال ۴۲ اعلام کرد حرکت ما به سمت ظهور است، افزود: امام راحل از همان ابتدا اعلام کرد برای رسیدن به ظهور و تشکیل حکومت دینی در ایران، بیداری اسلامی و معنویت در جهان را پیش رو داریم و انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب امام عصر است.

لازم به ذکر است مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان ‹‹با زهرا حماسه آفریدیم›› به مدت دو شب ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه به همت حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع)، یاوران حضرت مهدی (عج) در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها