سردار فتح الله جمیری، گفت: انقلاب عزیز ما، دستاورد تعالیم و آموزه‌های مکتب شیعه و اسلام ناب محمدی است که توسط امام راحل عظیم‌الشأن در جامعه فراگیر شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» سه‌شنبه‌شب در اجتماع پرشور اعضای حلقه‌های صالحین بسیج یزد در محل حسینیه ثارالله (ع) با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دستاورد‌هایی که در این ایام مرور می‌شود،نه تنها سرافرازی و اقتدار را برای کشور و مردم به همراه داشته بلکه باعث عزت مسلمین در خارج از مرز‌ها نیز شده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: دراین‌بین این موضوع نیز باید موردتوجه قرار بگیرد که خود انقلاب اسلامی ایران دستاورد چیست.
وی در این راستا تبیین کرد: انقلاب عزیز ما، دستاورد تعالیم و آموزه‌های مکتب شیعه و اسلام ناب محمدی است که توسط امام راحل عظیم‌الشأن در جامعه فراگیر شد.
جمیری با تأکید بر اینکه این اعتقادات مردم بود که آن‌ها در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار قرارداد و باعث شد تا آن‌ها با اطمینان و اعتماد به وعده الهی در راه جهاد و مقابله با طاغوت قدم بردارند، متذکر شد: امروز هم برای تداوم و تعالی انقلاب اسلامی به این عقیده راسخ نیاز داریم.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به قدرت ایمان به خداوند و مبانی دین اسلام، اذعان کرد: شهید عبدالله میثمی در این خصوص می‌گوید قدرت ما به تجهیزات ما بستگی ندارد، بلکه به اعتقاد و ارتباط با خداوند وابسته است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین بسیج نیز در راستای تقویت مبانی اعتقادی و معرفتی جوانان تشکیل‌شده است، یادآور شد: رشد شهدای عزیز ما در مساجد به‌عنوان سنگر‌های اسلامی صورت گرفت و امروز نیز تشکیل حلقه‌های بسیج با محوریت مساجد در این همین راستا بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات