نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع مردم سراب به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در این مسیر با مشکلات و دشمنی دشمنان نظام روبرو هستیم و تا زمانی که خواهان استقلال و آزادی و برپایی شعائر اسلام هستیم از دشمنان ضربه خواهیم خورد ولی ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تمام فتنه های دشمنان را سرکوب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد آل هاشم اظهار داشت: از عوامل پیروزی انقلاب اسلامیت انقلاب، مذهبی بودن مردم و حضور مردم در صحنه بود.

وی ادامه داد: مردم با انگیزه های دینی و با شعار «الله اکبر» و «لا اله الا الله»  وارد میدان شدند و از هر قشری با اتحاد و وحدت این انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: از دیگر عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) بود که با تمام وجود و توکل به خدا و حمایت مردم این انقلاب را به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اعتقادات مردم و حضور مردم در صحنه ها باعث ماندگاری نظام جمهوزی اسلامی شده و مردم در اعتقادات خود محکم ایستاده و از آن دفاع می کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته در طول این انقلاب به ریزش ها و رویش های زیادی داستیم که اگر بگوییم مردم و جوانان دوران جدید انقلاب از جوانان و مردم دوران انقلاب جلو نیستند عقب هم نیستند این جوانان هستند که در عرصه های علمی و فناوری روز به روز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند و این انقلاب را به نقطه اوج رسانده اند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مردم و جوانان همان مردم و جوانانی هستند که در تمامی صحنه ها حساس حضور داشته و خود را نشان داده اند این جوانان امروز بوده اند که برای دفاع از حریم اهل بیت راه ایثار و شهادت را برگزیده اند.

وی خاطر نشان کرد: البته در این مسیر مشکلات و نارسایی هایی وجود دارد که از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی که مسئولان ذیربط بیاد حل کنند که این بدین معنا نیست که مردم این انقلاب را دوست ندارند و از آن دست کشیده اند مردم خواهان انقلاب و در پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به امام و رهبری علاقه مندند و از آن ها پیروی می کنند.

حجت الاسلام علی آل هاشم اظهارداشت: مردم از مشکلات گرانی تورم و بی عدالتی رشوه و فساد تبعیض ناراحت و گله مندند ولی با این همه مشکلات در پای ارمانهای انقلاب ایستاده و آن را دوست دارند.

وی از عوامل ماندگاری انقلاب رهبری را عنوان  کرد و گفت: مقام معظم رهبری با صلابت تمام این انقلاب را رهبری و هدایت میکند ایشان نه تنها رهبری انقلاب را برعهده دارند بلکه تمامی مسلمانان جهان را نیز هدایت می کند.

ارسال نظرات