امام جمعه بوکان گفت: ملت ایران در 40 سال اخیر سخت ترین فشارها را از جانب دشمن تحمل کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۴۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، ماموستا ملا عباس احمدی در جشم چهل سالگی انقلاب در بوکان حفظ وحدت را مهم ترین گام در راستای تداوم انقلاب دانست و عنوان کرد: دشمنان نظام با تمام توان خود وحدت ملت ایران را هدف گرفته اند.

وی افزود: ۴۰ سال است نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سخت ترین فشارها قرار گرفته اما با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت مردم و مسئولان استکبار در تمام نقشه های خود شکست خورده است.

در ادامه نماینده مردم بوکان در مجلس عنوان کرد: انقلاب اسلامی نظامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) جدای از شکست نظام ستمگر شاهنشاهی نظام استکبار را نیز رسوا کرد.

وی تصریح کرد: اهداف انقلاب اسلامی اهداف بسیار بزرگی است و برای تحقق  آنها نیاز به تلاش بیشتر آحاد جامعه است.

عثمانی عنوان کرد: اکنون باید اصلاح طلبی و اصولگرای را کنار زد و تنها در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشت رهبری برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشت.

در ادامه برنامه ها پروژه احداث سالن ورزشی محله امیرآباد شهر بوکان با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ زنی شد.

همچنین پروژه ساخت موزه باستان شناسی شهرستان بوکان، در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۶۴۷ متر مربع، با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ زنی شد..

در حاشیه این مراسم جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای احداث موزه باستان شناسی بوکان مصوب شده است و در سه طبقه نیز احداث می‌شود، اظهار داشت: این موزه‌ها می‌تواند به عنوان مقاصد گردشگری مطرح شده و باعث افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران ورودی استان شود.

وی افزود: احداث ۱۲ موزه جدید در سطح در استان در حال پیگیری است که موزه صلح سردشت، طب و مدرسه از جمله‌ی این موزه‌ها هستند.

جباری تصریح کرد: از پیگیری‌های فرماندار بوکان و مساعدت شورای اسلامی شهر بوکان در واگذاری زمین این موزه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات