خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان استان قزوین:
حکیمیان گفت:هر ملتی که بخواهد آزادی واستقلال داشته باشد باید ۳ نعمت داشته باشد که شامل سلامت جسم، سلامت روان، سلامت اخلاق می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب، جلسه ای در حسینه آمنه خاتون با محوریت انقلاب برگزارشد.

دکترحکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان استان در این جلسه با اشاره به ایام فاطمیه و جایگاه زن بیان کرد:زن نباید تحت هیچ شرایطی خودش رادست کم بگیرد زیرا غربی ها با وعده های دروغ می خواهند جایگاه و عفت زن مسلمان ایرانی را از او بگیرند.

وی گفت:هرکس باید درزمان حال زندگی کند زیرا بهترین زندگی هر شخصی همین امروز است آنچنان که امام صادق(ع) فرمودند: در مورد گذشته ای که نمیتوانی تغییرش دهی عمر و فکرت را هدر نده.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان استان اظهار کرد:عاشورای کربلای قزوین جنگ عقیده و جنگ اخلاق است. کربلای امروز جنگ بین حق و باطل است.

حکیمیان عنوان کرد:۲۰۰ سال قبل ۷ شیطان یهودی نما دورهم جمع شدند و ۲۴ دستورالعمل نوشتند و ۱۲۰ سال به طور پنهانی آن بندها را اجرا کردند.اما ۸۰ سال قبل یک زن روسی دربین آنها نفوذ کرد و نقشه آنها را برملا کرد.

وی افزود:بندهای این دستورالعمل ترویج ربا، مصرف مشروبات الکی، مصرف موادمخدر، بی و بندوباری می باشد.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان استان اضافه کرد:یکی از شیطانی ترین بندها این بود که تمام انسانها را به غیر یهود به حیوان تبدیل کرده و از آنها سواستفاده کنند. آنها دربند ۲۴ بیان کرده اند که ما این بندها را اجرا کردیم تا خودمان حاکم باشیم.

حکیمیان گفت:هر ملتی که بخواهد آزادی واستقلال داشته باشد باید ۳ نعمت داشته باشد که شامل سلامت جسم، سلامت روان، سلامت اخلاق می باشد.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها