خبرهای داغ:
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 10 طرح عمرانی، آموزشی و مددجویی در میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، این طرح ها شامل یک باب مدرسه شش کلاسه مشارکتی خیرساز، یک واحد مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، آسفالت معابر روستایی گوگ تپه و هفت باب مسکن مددجویی بهزیستی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

مدرسه شش کلاسه خیرساز شهید دولت خواه(محبی نیا) واقع در روستای اوچ تپه یکی از این طرح ها بود که با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این مدرسه با شش کلاس درس و با اهدای زمین توسط اهالی و با مشارکت خیّر (محبی نیا) و اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی احداث شده است.

این مدرسه دو هزار و 200 متر مساحت و 344 متر مساحت زیربنا دارد و در مجموع برای ساخت آن 11 میلیارد و 500 ریال هزینه شده که  2 میلیارد و 500 ریال توسط خیر و 9 میلیارد ریال نیز از منابع دولتی است.

بهره برداری از طرح آسفالت معابر روستای گوگ تپه دیگر طرحی بود که امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

به گفته حقوری هادی رئیس بنیاد مسکن شهرستان میاندوآب این پروژه شامل 15 هزار مترمربع آسفالت ریزی است که به بهره برداری رسید.

این پروژه در مجموع شامل 20 هزار مترمربع زیرسازی، 7 هزار و 258 مترمربع آسفالت ریزی سهم دهیاری، 7 هزار و 742 مترمربع آسفالت ریزی سهم بنیاد مسکن و 5 هزار متر مربع آسفالت ریزی سهم دهیاری از استانداری است، که در مجموع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 230 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد نیز دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

به گفته کریمی رئیس اداره بهزیستی میاندوآب این مرکز توسط بخش خصوصی و با هزینه 130 میلیون تومان و با ظرفیت 60 نفر راه اندازی شده است.

هم چنین امروز هفت باب مسکن مددجویی بهزیستی نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحویل مددجویان شد.

این هفت مسکن مددجویی شهری و روستایی به طور متوسط در زمین های به مساحت 70 مترمربع و در مجموع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 450 میلیون ریال احداث و تحویل مددجویان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات