فرمانده سپاه ناحیه دامغان عنوان کرد:

روحیه انقلابی و تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور در عرصه های مختلف

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در آیین اجرای طرح شهید بهنام محمدی و افتتاح نمایشگاه مدرسه تمدن ساز در آموزشگاه الغدیر این شهرستان گفت: هر جا و در هر صحنه ای که گفتمان متعالی انقلاب و تفکر بسیجی حاکم شده، مشکلات کشور در آن عرصه حل شده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در مراسم اجرای طرح شهید بهنام محمدی و افتتاح نمایشگاه مدرسه تمدن ساز در آموزشگاه الغدیر این شهرستان که با حضور پرشور دانش آموزان، اولیاء و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار آزادی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی را از شاخصه‌های روحیه انقلابی برشمرد و اظهار داشت: تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر حفظ و گسترش روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل جهادی در بین اقشار مختلف نشان دهنده اهمیت این نگرش در برابر دشمنان اسلام و ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به تأثیرات شگرف روحیه انقلابی و منش بسیجی در پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در صنایع دفاعی، هسته ای، پزشکی و سلول‌های بنیادین، نانو تکنولوژی و ...، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و امروز با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سدی استوار در برابر زیاده خواهی‌ها و سلطه گری‌های ایادی شیطان بدل شده و امروز نیز با تکیه بر روحیه انقلابی، ولایتمداری و بصیرت و تلاش مردمی افق‌های روشنی را پیش رو دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی از همه توان خود در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه استفاده کردند تا انقلاب ما به چهل سالگی نرسد، اما همچون همیشه به فضل خدا ناکام ماندند.

خوشقدم با بیان اینکه خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود در سایه ولایت می‌دانیم و مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار محروم را به خوبی درک نموده و تا سرحد توان برای کاهش محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم، خاطر نشان کرد:، اما مردم آگاه ایران اسلامی با وجود فشار‌های گوناگون دستاورد‌های عظیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف دیده و باور دارند و هرگز با خدعه دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی از آرمان‌ها و ارزش هایشان دست برنخواهند داشت.
 
گفتنی است، افتتاح نمایشگاه و بازدید مسئولان و شرکت کنندگان در مراسم از غرفه‌های آن نظیر غرفه‌ی دستاورد‌های نظامی، پیشرفت‌های علمی، پاسخ به شبهات، علوم استراتژیک و ... از جمله دیگر بخش‌های این برنامه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار