خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

انحراف از ولایت موجب عدم موفقیت ما در عرصه اقتصاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه در عرصه اقتصاد به دلیل انحراف از ولایت و رهنمودهای ولایت ناموفق شدیم، گفت: دغدغه مدیران و مجریان در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیار اندک است و اقدام مناسبی در این خصوص انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۹۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

انحراف از ولایت موجب عدم موفقیت ما در عرصه اقتصادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه همدان با اشاره به شأن و منزلت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) طلیعه شفاعت در قیامت است و صفات جمال پروردگار در این بانوی بزرگ متبلور و متجلی شده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) معجزه بزرگ پیامبر اسلام(ص) است، افزود: بر اساس آنچه در حدیث کساء آمده است، خداوند پنج تن آل‌عبا را با محوریت حضرت زهرا(س) معرفی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر(ص)  حضرت فاطمه زهرا(س) از ولایت دفاع کردند، گفت: ایشان از ولایتی که نظام ولایی به حاکمیت اسلام است دفاع کردند و شهید شده همین راه هستند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) تمام قد از غدیر دفاع کردند و منادی فرمان تاریخی پیامبر(ص)  در جریان خطبه غدیر بودند، بر ضرورت تبلیغ خطبه غدیر در جامعه تاکید و بیان کرد: خطبه غدیر که بسیار ارزشمند است و پیامبر(ص) بیش از 100 آیه قرآن در آنچه به کار برده، متاسفانه در بین مردم معرفی نشده است که لازم است معرفی شود.

علیی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تجلی ولایت خداوند در روی زمین است، اظهار کرد: تبلور  حکومت خداوند در روی زمین ولایت است، که ولایت پیامبر(ص)، امام یا ولایت ولی فقیه در طول و عرض ولایت خداوند قرار ندارد بلکه ولایت پیامبر(ص)، امام و ولی فقیه تجلی ولایت خداوند است.

* انقلاب ما تجلی ولایت خداست

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما تجلی ولایت خداست و امام راحل این انقلاب را با پشتوانه مردم به ثمر رساند، تصریح کرد: نظام ولایی  به دلیل اینکه نظام حکومت اراده الهی است و قانون الهی حکومت می‌کند از این منظر شأن ربوبی دارد بنابراین نظام ولایی شأن ربوبی و الهی است نه شأن مردمی؛ که ارزش و ماهیت انقلاب همین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را دارای پیام و حکمت دانست و بیان کرد: پیام این تقارن در این است که انقلاب ما صاحب دارد که ائمه اطهار(ع) و حضرت مهدی(عج) صاحب این انقلاب هستند که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 40 سال افتخار دارد و قله‌های افتخار را کسب کرده است، افزود: انقلاب اسلامی جامعیت دین اسلام و کارآمدی آن را در طول 40 سال به اثبات رسانده است.

علیی با تاکید اینکه تمام موفقیت‌های انقلاب در تمام عرصه‌ها به دلیل تلاش مدیران انقلابی، جهادی و ولایی و مردم انقلابی با تفکر انقلابی است، عنوان کرد: در انقلاب اسلامی هر جا پست رفت یا عقب‌نشینی بود به دلیل عدم توجه به رهنمودهای ولایت و رهبری است.

وی پیشرفت‌های ایجاد شده در صنعت دفاعی را به دلیل حرکت رزمندگان و اندیشمندان دفاعی در مسیر ولایت دانست و گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی صنعت دفاعی در تحریم کامل قرار داشت اما امروز به دلیل اینکه رزمندگان و اندیشمندان دفاعی در خط ولایت هستند، در این عرصه در اوج قرار گرفتیم که حتی دشمن فکر حمله را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان شکننده بودن اقتصاد کشور را به دلیل اجرا نشدن رهنمودهای رهبری در این عرصه دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری بر وابسته نبودن اقتصاد به نفت تاکید داشتند اما متاسفانه مسئولین بر این رهنمود آقا توجهی نکردند وامروز  شاهد شکننده بودن اقتصاد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه درعرصه اقتصاد به دلیل انحراف از ولایت و رهنمودهای ولایت ناموفق شدیم، به تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره وعنوان کرد: دغدغه مدیران و مجریان در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیار اندک است و اقدام مناسبی در این خصوص انجام نمی‌دهند.

علیی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن با روی آوردن به مذاکره به دنبال توسعه اهداف و سلطه خود با ایجاد نفوذ است، به جریان مذاکره برجام اشاره و بیان کرد: یک تفکری در کشور مذاکره‌ای انجام داد و بعد ازانکه بدون هیچ تضمینی به نتیجه اندکی رسیدند با نگاه آرمان‌گراینه به موضوع نگاه کردند که در نهایت نتایجی به همراه نداشت و آمریکا گستاخانه خارج شد و اروپا هم 9 ماه این ذلیل پذیرها و ذلت پذیرها را مورد تمسخر قرار داد.

* امروز خون شهدا به سادگی فروخته می‌شود

وی با بیان اینکه امروز خون شهدا به سادگی فروخته می‌شود، یادآور شد: متاسفانه چه معامله‌ها و اتفاقاتی که با فرهنگ می‌شود و چه ولنگاری‌هایی که در عرصه فرهنگ اتفاق می‌افتاد، مسئولین مخفیانه و پنهانی 2030 را امضاء کردند که اگر مقام معظم رهبری آن را فاحش نمی‌کرد کسی از این جریان اطلاعی نداشت، اینها به دنبال عوض کردن ژنتیک ما هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امسال به کوری چشم دشمنان 40 سالگی انقلاب را هم جشن گرفتیم، بر پاسداشت انقلاب و دستاوردهای آن تاکید و خاطرنشان کرد: از انقلابی که حافظ آن امام و مقام معظم رهبری سکاندار آن هستند باید از آن و دستاوردهای آن دفاع کنیم، امروز عرصه‌های ما سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است و به فرموده رهبری فتح خرمشهرها در پیش است.

وی در پایان سخنان خود با تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه شهرستان همدان، اظهار کرد: شما پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه سرمایه‌های انسانی و ارزشمند انقلاب هستید که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات