مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم دهستان ارمند شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی ضمن تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مراسم جشن، گفت: از آنجایی که ایام الله دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها ) مصادف شده است و ما همزمان با گرامیداشت این ایام باید ایام فاطمیه را عزیز بداریم و مراسم هایی در شان بانوی دو عالم برگزار کنیم.

حجت الاسلام  اکبر خرمی، افزود:  پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها) فرمودند؛ هر کس او را بیازارد مرا آزرده و فاطمه پاره تن من است. حضرت زهرا(سلام الله علیها ) حلقه وصل امامت و ولایت است و کلید خشم و خشنودی خداست.

حجت الاسلام خرمی ادامه داد: امروز در حالیکه حضرت مهدی موعود (عج) آن سلاله پاک دختر رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) حاضر و ناظر است، می بیند که پیروان اهل بیت (علیهم السلام) جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برپا می کنند و سال های متمادی هم جشن خواهیم گرفت، چون مردم ما پیرو و دنباله رو مقام معظم رهبری و معتقد به مکتب امام حسین (علیه السلام ) هستند.

خرمی گفت: دشمن از رویارویی مستقیم با ایران خسته و ناامید شده، روی به جنگ های نیابتی آورده و با پول سعودی های خائن و امارات، داعش را تأسیس کردند، تا جنایات بی سابقه ای را رقم بزند؛ اما در مقابل همه اینها ایستادیم، سردار سلیمانی ها رفتند در آن طرف دنیا با داعش مقابله کردند تا مردم ایران شاهد جنایت های آنان نباشند و جنگ های نیابتی را خنثی کنند.

وی ادامه داد: ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی است ولی دشمن با فشارهای اقتصادی سنگین تر می خواست، ما نتوانیم شاهد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی باشیم.  این در حالی است که انقلاب اسلامی امروز تبدیل به یک درخت تنومندی شده که شاخ و برگش از کشورهایی مثل سوریه و عراق و لبنان و یمن سر بر آورده و حتی جوانان کشورهای اروپایی عکس سردار سلیمانی را در دستان شان می گیرند.

پخش  شیرینی و اجرای سرود از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات