همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان بن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از بازماندگان غواصان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم معنوی با تبریك ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی با دشمنی آمریكا و استكبار جهانی روبرو شد و دشمنان سعی كردند با روش های مختلف به این انقلاب نوپا ضربه بزنند و جلوی رشد و نفوذ این انقلاب را بگیرند.

آقای شریفیان افزود: دشمنان این نظام ابتدا با ترورها و جنگ شهری قصد داشتند مردم را از انقلابشان ناامید كنند؛ ولی وقتی دیدند مردم در صحنه حاضر هستند و از این طریق نمی توانند به كشور ضربه بزنند، صدام ملعون را تجهیز نموده و دستور حمله به مردم بی دفاع را به او داده و تا توانستند از وی حمایت تسلیحاتی و لجستیكی كردند.

بازمانده غواصان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سالگرد عملیات والفجر هشت، افزود: شهدای دفاع مقدس، خصوصا شهدای غواص با مظلومیت تمام در مقابل دشمن ایستادگی كردند و همین ایثار و از خود گذشتگی و توجه به خداوند متعال و روحیه شهادت طلبی بود كه باعث شد دشمن در جنگ نظامی شكست بخورد و نتواند كاری از پیش ببرد.

وی اظهار داشت: امروز استكبار جهانی به سركردگی آمریكا به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده و می خواهد با تحریم ها مردم را به نظام اسلامی بدبین كند، در حالیكه اگر خوب توجه كنیم علت اصلی مشكلات اقتصادی عدم توجه به ظرفیت های داخلی است و اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم راهی به جز توكل بر خدا، توجه به منویات مقام معظم رهبری و اعتماد به جوانان و فعال ساختن ظرفیتهای عظیم داخلی وجود ندارد.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری دارای ۶۰۰ شهید دانش آموز و ۱۳۷ شهید فرهنگی و شهرستان بن دارای ۳۵ شهید دانش آموز و ۷ شهید فرهنگی است.

ارسال نظرات