خبرهای داغ:
جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به همت پایگاه فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) در محله اسلامی فدک شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به همت پایگاه فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و شورای محله اسلامی شهرک فدک شاهرود در مسجد رسول اکرم (ص) این شهرک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در چهل سال اخیر در بسیاری از عرصه های علمی و فناوری و دفاعی و صنعتی به پیشرفت های بسیاری دست یافته ایم و جزو قدرت های جهانی هستیم.
وی با اشاره به انرژی هسته ای و صنایع دفاعی و نانو و پزشکی ادامه داد: اگر امروز مشکلاتی داریم به علت کم کاری عده ای و نباید پای نظام و انقلاب بست چرا که انقلاب اسلامی برای ما همه‌چیز آورد و ملت پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.
مرتضوی با تاکید بر اتحاد و وفاق و همدلی مردم در راستای مقابله با جنگ دشمنان گفت: دشمن تلاش دارد در راستای اختلاف در مردم و نظام و جنگ اقتصادی گام دارد و باید تلاش کنیم این توطئه را مانند توطئه های قبلی چنان نقش برآب کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها