مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ شاکرمی ، گفت: انقلابی اسلامی یک بعثت دوباره بود ، انقلابی که همه ی ما را از جهل مدرن نجات داد و دست یغماگران و متجاوزان خارجی را برای همیشه از این کشور کوتاه کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۶۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در مراسم " نقش بانوان فاطمی در نهضت خمینی (ره) " گفت: انقلابی اسلامی یک بعثت دوباره بود ، انقلابی که همه ی ما را از جهل مدرن نجات داد و دست یغماگران و متجاوزان  خارجی را برای همیشه از این کشور کوتاه کرد.

وی بیان کرد: ملت ایران امروز به برکت خون شهدا ی انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، ملتی با عزت و با آبرو است.

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب از نقطه صفر برابری با دشمن ،  به سطحی از قدرت رسیده است که می تواند با نصرت الهی ، در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: حادثه ی انقلاب اسلامی شدیدا تحت تاثیر حادثه ی عاشورا است و این انقلاب با نام مبارک حضرت زهرا (س) در همه ی عرصه ها پیشتاز است

سرهنگ شاکرمی ، گفت: مؤلفه های پیش برنده انقلاب اسلامی ، یعنی داشتن رهبری قوی ، ملتی پایدار و همچنین آرمان های والا و مکتبی قدرتمند و دارای انگیزه ای فوق العاده به یک دشمن قوی نیاز دارد و ما برای عبور کردن از گردنه ها و مشکلات رسیدن به اهداف ، باید از این دشمن عبور بکنیم .

وی ادامه داد: در گذشته ، در کشور ما بیگانگان اعمال مدیریت می کردند و درسال 1300 و شروع  دوره پهلوی ، کشور ما و کشورهای اروپایی و کشور ژاپن در یک سطح بودند  و این کشورها به لحاظ نظامی و منابع و کشاورزی از ما عقب تر بودند و حتی بعضی از آنها زمینی برا کشت نداشتند ولی در سال 1357 که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ، اروپایی ها به دستاوردهای فضایی دست پیدا کردند و ژاپنی ها مسیر توسعه را پیموده بودند و به تجهیزات پیشرفته نظامی دست پیدا کردند و اروپا وارد جریان صنعتی شد ولی کشور ما با وجود این همه منابع عظیم  و ثروت زیاد ، یکی از کشور های عقب افتاده در تمام زمینه ها بود ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ملت ایران در جهان شناخته شده است و حرف برای گفتن در تمام زمینه ها دارد.

سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: ما باید امروز قدر امنیت و هویتی را که داریم باید بشناسیم و قدر دان باشیم  چرا که این انقلاب به همه ی ما هویت بخشید.

وی خاطرنشان کرد: شناخت شأن  منزلت حضرت زهرا(س) از نیاز های مبرم جامعه ی ماست و ما باید شخصیت والای این بانوی بزرگوار را بشناسیم و برای همه بازگو کنیم که حضرت فاطمه (س) که بود ، و زنان و دختران جامعه ای ما باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات