به مناسبت ایام الله دهه فجر، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن با خانواده های شهیدان در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

ديدار با خانواده شهيدان نادري، احمدي، هاشمي و اماني

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان این ناحیه با خانواده شهیدان قاسم نادری، سید تقی هاشمی، الیاس امانی و خدابخش احمدی، دیدار و گفتگو كردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن در این دیدار ضمن تبریك چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده های شهدا، اظهار داشت: ما در منزل شهدا و در كنار پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا حضور پیدا می كنیم، تا به این بزرگوران عرض كنیم كه ما همیشه ادامه دهنده راه شهدا هستیم و سعی خواهیم كرد با تمام توان در مسیر شهدا حركت نموده و از آرمانهای آنها پیروی نماییم.

حجت الاسلام رازی پور ادامه داد: خداوند متعال شهدا را به خاطر ویژگی های اخلاقی خوبی كه داشتند برگزید و در اعلی علیین جای داد، شهدایی كه اگر در جمع ما حضور داشتند امروز جزء مدیران و مسئولان لایق و كارآمد نظام اسلامی بودند و كشور را از مشكلات عبور می دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن نیز هدف از این دیدارها را كسب معنویت از شهدا عنوان كرد و گفت: شهدا راهی را انتخاب كردند كه به سعادت ابدی منجر شده و عزت و سربلندی را برای كشور به ارمغان آورد و دشمنان را از براندازی نظام اسلامی ناامید كرد.

ارسال نظرات