خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش گرامیداشت دهه فجر پایگاه شهید رجایی میلان اسکو، گفت: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی را داشتند و جایگاه جوانان در پیروزی انقلاب بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم اظهار اشت: جوانان امروز نیز همچون جوانان دهه اول انقلاب ، بسیار انقلابی و مومن هستند و همانند جوانان زمان دفاع مقدس که با رشادت های خود از ارزش ها دفاع کردند  در عرصه های علمی، فرهنگی، دفاعی واجتماعی آماده جانفشانی و خدمت در راه انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهل سال  دستاوردهای بسیار زیادی به دست آورده که به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست،  در تولید علم، نانوتکنولوژی، هسته ای، پزشکی و دستاوردهای دفاعی و نظامی جزو رتبه های نخست جهان است و این اقتخار بسیار بزرگی برای انقلاب می باشد.

حجت الاسلام آل هاشم به جایگاه والای زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ارزش و منزلت زنان در انقلاب اسلامی به هیچ وجه با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نمی باشد و امروز به برکت جمهوری اسلامی زنان در عرصه های مختلف کشور حضور فعال داشته و نقش مهمی را در کشور ایفا می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: عمده ترین مشکل کشور اقتصادی است و مطمئنا این مشکل نیز با صبر و مقاومت مردم و همت و تلاش مسئولان حل و باز هم دشمنان قسم خورده انقلاب مایوس خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها