رئیس اداره ورزش و جوانان خوی گفت: 3 سالن ورزشی سرپوشیده در طول دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

سید امیرحسین طباطبایی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خوی از افتتاح چندین سالن ورزشی در خوی خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ساختمان ورزش باستانی زورخانه (پوریای ولی) با مساحت ۴۲۰ مترمربع و با اعتبار استانی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان با هدف توسعه ورزش زورخانه‌ای به بهره برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره فیرورق با مساحت ۱۷۵۵ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.
وی افزود: در این ورزشگاه علاقه مندان به ورزش‌هایی همچون والیبال، فوتسال، پینک پونک، کشتی و تکواندو فعالیت خواهند کرد.
طباطبایی ادامه داد: پروژه دیوارکشی مجموعه ورزشی ۷ تیر خوی با اعتبار استانی ۶۷۷ میلیون تومان افتتاح می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی تصریح کرد: با افتتاح این ۳ سالن ورزشی، تعداد اماکن ورزشی سرپوشیده خوی به ۲۷ مورد می‌رسد، که از این تعداد ۱۸ سالن در خوی، ۶ سالن در شهر‌های تابعه و ۳ سالن در روستا‌های این شهر هستند.
وی اظهار داشت: سیستم گرمایشی ۲۷ سالن سرپوشیده مذکور از موتورخانه‌ای به سیستم گرمایشی تابشی سقفی (گازی) ارتقاء پیدا کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی در قسمت دیگری از سخنان خود درباره مسابقات دهه مبارک فجر، گفت: در طول این ایام ۵۳ مورد مسابقه ورزشی شامل والیبال و فوتسال فرهنگیان و دانش آموزان، فوتسال بین پایگاه‌های بسیج، صعود به ارتفاعات اطراف خوی توسط کوهنوردان خوی، تکواندو بین باشگاه‌های داخل شهر، والیبال و کاراته بانوان، والیبال دسته جات آزاد، فوتسال بین تیم‌های کارکنان ادارات دولتی و سازمان ها، کشتی ۳ جانبه با شرکت تیم‌های شهر‌های استان و استان‌های همجوار برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مسابقات مختلف ورزشی با شرکت تیم‌های متعدد نیرو‌های مسلح خوی و والیبال محلات در بخش‌های فیرورق - ایواوغلی و صفائیه شروع شده و در حال برگزاری هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات