خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی:

هزینه های سازش، بیشتر از ایستادگی در برابر ظلم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: هزینه های سازش، بسیار بیشتر از ایستادگی در برابر ظلم است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در جشن چهل سالگی انقلاب که در تکاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که حیرت و شگفتی عالم را برانگیخت، نتیجه صبر و ایستادگی، مبارزه و مقاومت بود نه تسلیم و سازش؛ حضور مردم در صحنه و پیروی بی چون و چرا از رهبری سبب شد تا کشوری که آمریکایی‌ها آن را جزیره‌ی ثبات می دانستند، دستخوش طوفانی شود که عاقبت به انزوای آمریکا، شکست های پی در پی استکبار، عمّال و مزدوران شان بیانجامد.

سرایی در جمع دلاورمردان و شیرزنان  شهرستان تکاب با گرامیداشت سالروز حماسه والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، گفت: برای مقابله با توطئه های دشمن و ارائه بهترین الگوی مقاومت، باید دفاع مقدس با جزئیات کامل برای نسل جوان انقلاب روایت شود، به طوری که عملیات والفجر ۸ مصداق واقعی و عینی لزوم خودحفاظتی برای نیل به پیروزی است.

سرایی با ابراز تاسف از اینکه هنوز نتوانستیم آنچه که حق دفاع مقدس است به جا بیاوریم، تصریح کرد: نباید سیاهی لشکر دشمن ما را بترساند و از آرمان ها و ارزش ها دور کند.

وی با اشاره به فشارهای سنگین و دشمنی های عمیق دنیای استکبار،  انقلاب اسلامی و روند رو به رشد توان و قدرت و  پیشرفت انقلاب در همه عرصه ها را مصداق عملی شدن وعده‌ الهی و نصرت و امدادهای غیبی  دانست.

حجت الاسلام سرایی تعبد، ولایتمداری، ساده زیستی، اخلاص و کار برای خدا را از ویژگی های رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: توکل بر خداوند متعال و حفاظت اطلاعات رمز پیروزی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات