به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع)،جانشین سپاه امام رضا(ع) ، فرمانده حوزه والفجر درازی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی و جمعی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از خانواده شهید محمد مزارعی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

دیدار از خانواده شهید مزارعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع)،جانشین  سپاه امام رضا(ع) ، فرمانده حوزه والفجر درازی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی و جمعی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از خانواده شهید محمد مزارعی دیدار کردند.

دیدار از خانواده شهید مزارعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در این دیدار فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا  که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت‌بخش است.
وی ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و آگاه، در دفاع از آرمانهای انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.
سرهنگ غضنفری گفت:دیدار با خانواده بزرگوار شهیدان یکی از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهداء توفیق الهی است که نصیب ما شده است و تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است زیرا این دیدار مایه مباهات و افتخار است.

دیدار از خانواده شهید مزارعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود:مامدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم و باید قدر خانواده‌های شهیدان را بدانیم.

لازم به ذکر است شهید محمد مزارعی متولد روستای میانخره از توابع شهرستان دشتی می باشد که در تاریخ 04/03/1341 در این روستا چشم به جهان گشود و در تاریخ 29/06/1397 در جزیره مجنون بر اثر اصابت تیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پایان با اهداء لوح  از خانواده این شهید والا مقام تجلیل بعمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها