امام جمعه فارسان در دیدار نیروهای مسلح شهرستان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل نیروها مسلح قدرتمند و مقتدر است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب جمعی از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فارسان با امام جمعه فارسان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه فارسان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دشمنان انقلاب ۳۰سال توطئه کردند، تا بین روحانیت و نیروهای انقلابی اختلاف ایجاد کنند، اما بحمدلله با حضور و سخنان روشنگرایانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با شکست مواجه شد.

سرهنگ یزدانی با بیان اینکه امام جمعه محترم فارسان همواره پشتیبان و حامی و همچنین باعث دلگرمی نیروهای مسلح  شهرستان یعنی سپاه و نیروی انتظامی و همچنین مردم این منطقه بوده، افزود: روحیه بسیجی و انقلابی امام جمعه محترم همیشه به عنوان نیروی محرک و تکیه گاه امن و محکمی برای ما بوده است و این امر یک افتخار و سعادتی برای شهرستان فارسان است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ملک پور امام جمعه فارسان ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل نیروها مسلح قدرتمند و مقتدر است و امروز نقش بی بدیل مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در حوزهای مختلف فرهنگی، دفاعی و امنیتی غیر قابل انکار است و یکی از تاثیرگذارترین نیروها در کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک پور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هراسی و سپاه هراسی را دنبال می کنند، خاطر نشان کرد: امروز استکبار از طرق مختلف تلاش می کند تا چهره خشن و نادرستی از اسلام و سپاه را ارائه دهد و این وظیفه ما می باشد که یک نگاه صیانتی به این امر داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از اهدافی که این دشمنان دنبال می کنند این است که بین نیروهای مسلح اختلاف ایجاد کنند، که به لطف خدا تا کنون با هوشیاری شما عزیزان موفق نبوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک پور در پایان گفت: سپاه ، بسیج و ارتش همه باهم برادر هستند و ما یک هدف را که اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران است دنبال می کنیم و این امر هم فقط با ولایت پذیری میسر می شود.

 

ارسال نظرات