در این بیانیه آمده است: ناحیه مقاومت بسیج مهریز از عموم مردم قهرمان و ولایتمدار دعوت می‌کند تا همچون گذشته با حضور یکپارچه و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ندای مرگ و نابودی دشمنان اسلام و بشریت را در گوش جهانیان طنین انداز کنند.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۰۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و دهه مبارک فجر ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیانیه‌ای بشرح زیر صادر نمود:
رهبر معظم انقلاب: بیست و دو بهمن متعلق به ملت ایران است، متعلق به امام بزرگوار است، متعلق به شهداست، متعلق به آن روح و معنای حقیقی انقلاب اسلامی است، مال ملت است؛ دشمن میخواهد این ثروت عظیم و ذخیره‌ی عظیم ملی را متزلزل و ضعیف کند.
بی‌شک قدرت امروز ایران اسلامی ثمره وعده راستین الهی است که «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ». دست یاری خدا پشتوانه این عزت واقتدار ماست. اکنون آنچه این عظمت وبزرگی را پایدار وستون‌های این انقلاب را استوار نگاه خواهد داشت تلاش وعزمی بیشتر از خود انقلاب می‌خواهد و پاسداری وحفظ آن تکلیفی است بر دوش یکایک مردم مسلمان ایران. ساخت استحکام درونی نظام، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و فرهنگی در کنار حفظ ارزشها، همراه با تفکر انقلابی و ولایتمداری می‌تواند ما را از گردنه مشکلات پیش‌رو عبور دهد. حفظ تقوای جمعی، تلاش برای تحقق سبک زندگی اسلامی، حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها تکلیفی است بر دوش ما، و مردم به عنوان پشتیبانان اصلی نظام، همیشه این صحنه‌ها را پر کرده‌اند.
دشمن در تلاش است با حربه‌های نفوذ، تحریف، فتنه و جنگ اقتصادی، مسیر انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، حوزویان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزش‌های انقلابی این حربه‌های شوم را نابود وخواب دشمنان را آشفته کنند. شکست دشمن در جبهه‌های یمن، سوریه، عراق، فلسطین و نیجریه چنان سنگین وخوار کننده بوده است که ناکام و زخم خورده، معترف به ضعف وزبونی شده‌اند.
ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن تبریک ایام مبارک دهۀ فجر و گرامی داشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ازعموم مردم قهرمان و ولایتمدار دعوت می‌کند تا همچون گذشته با حضور یکپارچه و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ندای مرگ و نابودی دشمنان اسلام و بشریت را در گوش جهانیان طنین انداز کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات