فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سامان گفت: 22بهمن مظهر پویایی انقلاب و نماد اقتدار و عزت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ در آستانه  فرا رسیدن چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشن پیروزی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با حضور  اقشار مختلف مردم و امام جمعه ، فرماندار  و تعدادی از مسئولین ادارات دولتی و نظامی  و بسیجیان  در مسجد جامع سامان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه،  گفت:22بهمن مظهر پویایی انقلاب و نماد اقتدار و عزت ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان افزود: راهپیمایی 22 بهمن مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی هر مرد و زن و پیر و جوان ایرانی است.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن در جهان یک پدیده بی نظیر است، هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی بیند و به یاد ندارد، این حرکت مردمی و انقلابی مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه ای از اقتدار نظامی و توانایی های تبلیغاتی مرعوب می کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، هر سال حماسه ای از جنس وحدت و همدلی خلق می کنند و یک بار دیگر وفاداری خود به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به اثبات می رسانند و علی رغم توطئه‎‌های مختلفی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است هر روز شاهد افزایش تلالو و درخشندگی انقلاب اسلامی در مجامع بین‌المللی هستیم.

رحیمی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتی تاثیرگذار در همه عرصه‌های علمی و صنعتی تبدیل شده است، لذا وظیفه همه مردم و مسوولین این است که در مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور تلاش نمایند.

وی، در پایان ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن تصریح کرد : حضور فعال مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوستگی عمیق بین مردم و نظام را به رخ دشمنان کشیده و نشان می‌دهد که مشکلات درونی نمی‌تواند خللی در این انسجام و اتحاد به وجود آورد.

ارسال نظرات