خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت : امام خمینی با انقلاب اسلامی تمام معادلات و برنامه ریزی های غرب را بر هم زد.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۳۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، علی محمد غلامیان ، هادی سیاسی کشوری در همایش مبلغین برادر و خواهر شهرستان طبس و بشرویه  گفت : مهمترین خطری که امروز انقلاب ما را تهدید می کند ، تصویر سازی غلط از صحنه درگیری ما با استکبار جهانی است. فشار جمهموری اسلامی بر استکبار جهانی از روی ضعف نیست بلکه از روی قدرت او می باشد. زیرا که آمریکا ترلیون دلار ها در منطقه هزینه کرده است ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی هیچ نتیجه ای نگرفته است.

وی افزود : امام گفت ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد و امروز انقلاب با گذشت چهل سال مانند یک گل خوشبو است که عطر آن به هر جا می رسد مشتری پیدا می کند. که به قول حسن الهیکل که می گویید شما دو بار مدیترانه را فتح کردید ، یک بار در زمان هخامنشیان و یک بار در زمان انقلاب اسلامی که در زمان هخامنشیان با شمشیر و زور بوده است و امروز انقلاب اسلامی با تسلط بر قلب ها کاری کرده اند که مردم منطقه حاضرند با تمام وجود جان خود را فدای آنها کنند و فتح دومی بهتر از فتح اول است .

غلامیان خاطر نشان کرد : امروزه صدور انقلاب ما به جایی رسیده است که سید حسن نصر الله می گوید ، اگر به جمهوری اسلامی یک تیر شلیک کنید به ما شلیک کرده اید و ما با تمام وجود با شما درگیر خواهیم شد. و امروزبه گفته نخست وزیر اسرائیل، حزب الله لبنان 140 هزار موشک آماده کرده است برای آنها. ولی امروزه بعضی ها می گویند ،برجام سایه شوم جنگ را از سایه جمهوری اسلامی ایران برداشت.

هادی سیاسی کشوری گفت : مقام معظم رهبری در سال 92 گفتند که آمریکا چیزی به ما نمی دهد و بار ها تاکید کرده اند که بروید مذاکره کنید ولی من خوشبین نیستم و نگاه ما باید در تمام زمینه ها به نگاه داخل باشد.ولی متاسفانه برجام بسته شد و هیچ اتفاقی نیافتاد و بعد از آن وزیر امور خارجه گفت ، ما از اول می دانستیم که آمریکا در برجام پایبند نخواهد بود .

وی تاکید کرد : متاسفانه امروز بعضی از معیار هایمان تغییر کرده است که نگاهشان در زمینه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و... به خارج از کشور است و داخل را به هر طریقی تضعیف می کنند ولی ما در زمینه های مختلف نشان داده است که ما می توانیم.

غلامیان افزود : خانم کلینتن وزیر وقت خارجه آمریکا ، در کتاب خاطرات خود می نویسد که من به 110 کشور سفر کردم تا داعش را راه اندازی کنیم و به این نتیجه رسیدیم که حد اقل تا 30 سال منطقه در اختیار ما خواهد بود ولی جمهوری اسلامی در عرض 6 سال داعش را جمع کرد.در سوریه همه جمع شدند و گفتند باید بشار برود ولی جمهوری اسلامی گفت بشار باید بماند و ماند.

هادی سیاسی کشوری خاطر نشان کرد : امروز ما نمی توانی با حساب مادی قضیه سوریه را جمع کنیم و این پیروزی چیزی نبود جز دست یاری الهی که ما را به پیروزی رساند. در قضیه یمن هم  دست قدرت الهی بود که توانست یک میلیون یمنی انصار الهی را عاشق جمهوری اسلامی کرد . آمریکا میلیون ها دلار در عراق هزینه کرد ولی امروزه عراقی ها شیفته انقلاب اسلامی هستند و حتی اهل سنت عراق هم طبق صحبت های خودشان حدود 85 در صد عاشق ایران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها