خبرهای داغ:
تسهیل گر صندوق های قرض الحسنه سپاه کلیبر در گفتگو با بسیج:
تسهیل گر صندوق های قرض الحسنه سپاه کلیبر حل مشکلات اقتصادی جامعه را با استفاده از ظرفیت های اهالی محل از اهداف اصلی راه اندازی صندوق های قرض الحسنه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

رحیم نریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، از راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در پایگاه های مالک اشتر  امام رضا (ع) و ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه  یک راهکار  مناسب برای حل مشکلات کشور به لحاظ اقتصاد و بیکاری است چون با استفاده از ظرفیت های اهالی محل و بدون نیاز به اعتبار است.

وی اداره هیئت امنایی و تصمیم گیری مستقیم مردم در امورات صندوق را از مزیت های صندوق های قرض الحسنه دانست و افزود: بسیج در این طرح نقش بازوی قوی و محرک را دارد.

نریمانی با تاکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی بیان کرد: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در مساجد و پایگاه های بسیج شهر و روستاها می تواند به این مبحث ضروری جامه عمل بپوشاند.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل صندوق های قرض الحسنه در مساجد در راستای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه می تواند موثر و تاثیرگذار باشد و بطوریکه در این خصوص کار با مردم برای مردم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها