سود خالص «بانک اسلامی ابوظبی» در سال ۲۰۱۸ میلادی با بیش از ۸ درصد رشد به رقم ۶۸۰.۱ میلیون دلار رسید.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۶۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سود خالص «بانک اسلامی ابوظبی» در سال گذشته میلادی با ۸.۷ درصد به ۲.۵ میلیارد درهم (۶۸۰.۱ میلیون دلار) رسید. همچنین سود خالص این بانک در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۳.۲ رشد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۷۴۸.۳ میلیون درهم رسید که علت آن به افزایش فاینانس مشتریان و بهبود در شرایط بر می گردد.

همچنین از دیگر عوامل افزایش سود بانک اسلامی ابوظبی به افزایش درآمدهای کارمزد، نظارت بر هزینه های عملیاتی و هزینه های تامین مالی بهبود یافته بر می گردد. این بانک اماراتی یک ترازنامه موفقی را به دنبال تقویت سرمایه از طریق انتشار سکوک پیوسته داشت که نقدینگی و کیفیت خوب سرمایه را ۲ برابر کرد. هیات مدیره بانک اسلامی ابوظبی در سال ۲۰۱۸ میلادی سود ۲۷.۳۸ درصد را برای سپرده گذاری ها پیشنهاد داد که منجر به ۳۹.۷۶ درصد از سود خالص سال این بانک در سا ل۲۰۱۸ میلادی شد.

بر همین اساس، بانک اسلامی ابوظبی در سال گذشته میلادی موفق به جذب بیش از ۶۰ هزار مشتری جدید و از مرز یک میلیون مشتری عبور کرد. افزایش مشتریان این بانک اماراتی باعث رشد درآمد از طریق فاینانس مشریان شده؛ ضمن اینکه بکارگیری پلت فرم های دیجیتال و توسعه محصولات پیشگام در حوزه بانکداری باعث افزایش ۶ درصدی مشتریان بانک اسلامی ابوظبی شده است.

ارسال نظرات