غیب پرور دقایقی قبل در آیین افتتاح 20 پایگاه بسیج گلستان؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی قبل در آیین افتتاح 20 پایگاه بسیج گلستان گفت:باید قدر این نعمت پاسداری را که خداوند به ما عنایت کرده را بداینم تا بتوانیم در رکاب مرجعیت و ولایت وفقیه سربازی کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی قبل در آیین افتتاح 20 پایگاه بسیج ، 2حوزه مقاومت و 1 سوله ی ورزشی در استان گلستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه(س) گفت:باید قدر این نعمت پاسداری را که خداوند به ما عنایت کرده را بداینم تا بتوانیم در رکاب مرجعیت و ولایت وفقیه سربازی کنیم.
وی افزود: مهمترین قدردانی در مسئولیت هایی که به ما واگذار می شود کار کردن و جدیت مضاعف و تلاش و خدمت صادقانه به مردم و ملت غیور کشورمان است.
سردار غیب پرور با بیان اینکه آمریکایی ها و صهیونیست ها در سال جاری برنامه ریزی های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که به برکت خون شهدا و نفس حضرت آقا در اجرای آن ناکام ماندند تصریح کرد:استان گلستان به عنوان یک ایران در مقیاس کوچک به لحاظ اقلیمی و جمعیتی و مذاهب مختلف می باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: کسانی که در کسوت پاسداری و بسیجی کار می کنند باید نسبت به فضای کاری خود آشنا بوده که شرط موفقیت مان به مسئولیت پذیری است.

ارسال نظرات