حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی، گفت: شیوه مقابله با دشمن را تغییر دهیم/برخی در زمین دشمن بازی می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۲۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، روز گذشته نشست بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت سیدالشهداء(علیه السلام)سیریک باحضور حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی در حوزه مقاومت بسیج برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ابراز کرد، برای این که بتوانیم از پیچ تاریخی عبور کنیم، باید شیوه مقابله بادشمن را تغییر دهیم و نوآوری داشته باشیم.

محمدسهرابی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران بر سر پیچ تاریخی اظهار داشت، تساید برخی آن زمان این موضوع را به خوبی متوجه نشدند، اما باید دانست که جهان به سمت دین گرایی رفته و ایران در چهلمین سال انقلاب خود محور اصلی و پرچمدار آن است، البته باید یادآور شد که برخی از جریان های داخلی در زمین دشمن بازی می کنند که این به ضرر آنان خواهد بود و اتکای  بیش از حد آنان به غرب و آمریکا می تواند مایه ی شرمساری آنان در آینده نزدیک شود.

وی در خصوص فرمایش رهبرمعظم انقلاب که فرمودند، لیبرالیسم و سوسیالیسم با شکست مواجه شده است، پس اگر ما آدرس درست را به حقیقت طلبان بدهیم، آمریکا قطعا شکست خواهد خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در ادامه به تغییر استراتژی دشمنان و روی آوردن به جنگ نرم به جای جنگ سخت اشاره کرد وگفت: آمریکایی ها دیگر دست برتر را ندارند و اگر اشتباه کنند این مقاومت است که پاسخی قاطع به آنان می دهد و پیروز می شود.

 

ارسال نظرات