فرمانده انتظامی استان البرز گفت: دشمن سعی دارد از طریق فضای مجازی شرایط کشور و به ویژه استان البرز را ملتهب نشان دهد اما این اقدامات بی فایده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۶۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان در آیین تودیع و معارفه رئیس بانک‌ قوامین استان البرز که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد گفت: علارغم دشمنی‌های غرب، انقلاب به چهل سالگی خود رسید و محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

تلاش دشمن برای ناامن نشان دادن ایران بیهوده است

وی افزود: دشمن سعی دارد به شکلی فضا سازی کند که وضعیت امنیتی در کشور ما مساعد نیست اما به فضل الهی همه چیز در آرامش کامل قرار دارد و تلاش دشمن برای نا‌امن نشان دادن کشور و استان البرز بی‌فایده است.

فرمانده انتطامی استان البرز با اشاره به اهمیت کار بانک ها بیان کرد: همه بانک‌های استان در امنیت قرار دارند و ما تمام توان خود را برای رفع مشکلات بانک‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی به اهمیت رعایت قانون در سطح ادارات اشاره کرد و گفت: بی‌قانونی موجب هرج و مرج در کشور می‌شود که این امر به بدنه جامعه آسیب وارد می‌کند.

شایان ذکر است طی این آیین از زحمات فرهاد خادم الحسینی تقدیر شد و رحمان کشاورز افشار به عنوان مدیریت جدید شعب بانک قوامین استان البرز معرفی شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها