بازدید دانش آموزان مدارس سوادکوه شمالی از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب

دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان سوادکوه شمالی از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب که در سالن ورزشی صالحین شهر شیرگاه برگزار شده بود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۳۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بازدید دانش آموزان مدارس سوادکوه شمالی از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب
دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان سوادکوه شمالی از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب که در سالن ورزشی صالحین شهر شیرگاه برگزار شده بود بازدید کردند.

در این مراسم که به همت حوزه دانش آموزی امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد سرگرد خمسیه فرمانده سپاه این شهرستان با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مدت 40 سال اظهار داشت: فرارسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

وی افزود: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

خمسیه به دشمنی معاندان نظام در این مدت اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

 وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها