نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

امام خمینی(ره) با همراهی مردم آمریکا را فلج کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را باور و قبول داشتند، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی می دانست که مردم مظهر قدرت خداوند در زمین هستند و ایشان با همراهی مردم آمریکا را فلج ساخت.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه اندیشه امام خمینی(ره) همواره باید در جامعه تکرار شود، اظهار کرد: خط  و راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به جامعه ای رستگار همواره باید سرلوحه همه کارهایمان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به دیدار شهید مطهری با امام خمینی(ره) گفت: وقتی شهید مطهری از محضر امام(ره) بازگشتند از ایشان سوال شد که امام را چگونه یافتی فرمودند: امام خمینی(ره) آمن به رب، آمن به قومه، آمن به طریقه هستند.

نعیم آبادی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به خداوند ایمان قبلی داشتند به طوری که تنها برای رضای خداوند دست خالی از منزلشان در شهر قم حرکت کردند و فریاد جمهوری اسلامی را سر دادند.

امام خمینی(ره) با همراهی مردم آمریکا را فلج ساخت

وی، با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را باور و قبول داشتند، عنوان کرد: امام خمینی(ره) می دانست که مردم مظهر قدرت خداوند در زمین هستند و با همراهی آنها هر کاری شدنی است و امام(ره) با همراهی مردم آمریکا را فلج ساخت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با تاکید بر اینکه شرط  پیروزی بر هدف، ایمان به آن است، بیان کرد: امام (ره) در عمق وجودش هدفی غیر جامعه اسلامی نداشت و آرمانش جمهوری اسلامی بوده نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

نعیم آبادی، افزود: امام (ره) راهش را خوب انتخاب کرده بود هرچه را دشمن می گفت ایشان بر عکس آن را عمل می کردند؛ امام خمینی(ره) درس بزرگی را برای مردم و دولت داده اند که هرچیزی که آمریکا می گوید باید خلاف آن را عمل کرد.

وی، با بیان اینکه اگر در خط امام (ره) حرکت کنیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت، عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی چنان ایران را در جهان بزرگ کردند که یک آمریکایی کتاب “ایران ابر قدرت قرن” را از عظمت های ایران در ۸۰۰ صفحه نوشته و به چاپ رسانده است.

اندیشه و سیره امام (ره) باید در جامعه ترویج یابد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تصریح کرد: قبل از انقلاب ایران کشوری ذلیل و خار بوده اما در حال حاضر به تعبیر رییس جمهور سابق آمریکا هرجا در دنیا که می رویم قدرت ایران نیز است.

نعیم آبادی، با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با ایران گفت: ترامپ دیوانه می خواهد به کشور ما حمله کند ولی همان طور که باراک اوباما این آرزو بر دلش ماند در حال حاضر نیز این رییس جمهور آمریکا هیچ کاری نمی تواند، بکند.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دل دشمن نیز جایگاه مناسبی دارد، عنوان کرد: هرچند که حاکمان کشور های مختلف با ما دشمنی دارند ولی در میان آنها  و در دل آمریکا جمهوری اسلامی ایران طرفداران زیادی دارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با تاکید بر ترویج اندیشه و سیره امام (ره) در جامعه خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه هر ملت مردم آن هستند که برای روشنگری آنها باید فرهنگ و اندیشه امام راحل را به آنها یادآوری کرد.

ارسال نظرات