اعزام ۱۰ اکیپ پزشکی به مناطق محروم توسط سپاه شهرستان بانه

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بانه ابراز کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تعداد ۷۶ نفر از دانش آموزان پسر دبیرستانی را در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسف معروفی خاطرنشان کرد: اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم یکی از اقدامات مهم سپاه بانه در راستای محرومیت زدایی و برخورداری از خدمات رایگان پزشکی در روستا‌های این شهرستان است.

فرمانده سپاه بانه اذعان کرد: اکیپ اعزامی شامل پزشک، پرستار، ماما و دارویار می‌باشد که خدماتی همچون ویزیت و داروی رایگان و همچنین فراهم شدن شرایط برای معرفی برخی افراد بیمار به مراکز درمانی دولتی از دیگر اقدامات این اکیپ پزشکی بسیج به روستا‌های هدف است.


در ادامه مسئول بهداری و بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه بیان کرد: تا کنون طی اعزام اکیپ‌هایی به روستا‌های بخش نمشیر تعداد ۱۲۰ نفر از روستائیان از خدمات رایگان پزشکی سپاه بهره‌مند شدند.


مشیر پناهی افزور: بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه در راستای انجام وظایف ذاتی خود که محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت در مناطق محروم است اکیپ‌های زیادی را به مناطق محروم اعزام نموده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار