خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در لالی :صبح یکشنبه و هم زمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، زنگ انقلاب در مدرسه شهید جانعلی دوستانی شهرستان لالی نواخته شد .
کد خبر: ۹۱۰۸۰۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی ، صبح روز شنبه و هم زمان با چهارمین روز از گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در مدرسه شهید جانعلی دوستانی لالی توسط شورای مدرسه و با همکاری بسیج فرهنگیان ، بسیج دانش آموزی و سازمان تبلیغات اسلامی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام اگنیوری رئیس سازمان تبلیغات و مهندس جهانبخش یوسفی ریاست شورای شهر نواخته شد .

گفتنی است : ۱۵۰ نفر دانش آموز بسیجی در این مراسم شرکت داشتند .

این دانش آموزان بسیجی هم زمان با نواختن زنگ انقلاب با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با فریاد الله اکبر ، خمینی رهبر و مرگ بر استکبار جهانی ، بر ادامه راه نورانی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و ستم تاکید کرده و یاد امام و شهدا را زنده نگه داشتند .

در ادامه بسیجیان دانش آموز با نواختن این زنگ تاکید کردند که همچنان یاد مردم شهدا و ایثارگری های آن ها و امام شهدا در اذهان مردم انقلابی ایران زمین زنده است و دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند .

 

حجت الاسلام اگنیوری طی سخنانی هدف از تحصیل را کسب مهارت و فن آوری در زمینه های مختلف علمی دانست و افزود : هرساله این ایام فرخنده را با حضور بسیجیان فرهنگیان و دانش آموز جشن می گیریم ، تا استکبار جهانی بداند ، هیچ فرهنگی و هیچ ایده ای نمی تواند جایگزین فرهنگ اسلام در جامعه ما ایرانیان شود و توسعه هیچ فرهنگی نمی تواند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ما پاک کند .

اگنیوری افزود : ما همواره پیرو ولایت و رهبری هستیم و خواهیم ماند .

وی در ادامه گفت : امروز دانش آموزان وظیفه دارند ، تا با سعی و تلاش در تحصیل علم و دانش ، راه شهدا را ادامه دهند .

ما بر سر سفره خیر و برکت انقلاب اسلامی نشسته ایم و لذا وظیفه داریم ، در جنگ ناجوانمردانه نرم دشمن با تمام قدرت مبارزه کنیم و اجازه ندهیم ، دشمنی که با جان فشانی های شهدا از کشور بیرون رانده ایم ، از طریق جنگ نرم قصد نفوذ در کشورمان را داشته باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها