خبرهای داغ:
نمایشگاه بزرگ "گلبانگ انقلاب" همزمان با سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه اندیمشک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این همایش با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم با بصیرت اندیمشک در طول چهل سال که از عمر انقلاب می گذرد، همیشه در صحنه بوده اند و انقلاب اسلامی هدیه ای از جانب خداوند بار ی ملت با بصیرت ایران اسلامی بود.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی افزود: انقلاب اسلامی پدیده ای اس که غرفه های مختلفی وجود دارد و تماما دستاوردهای بومی جمهوری اسلامی را به نمایشگاه می گذارد

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور افزود: تا 22 بهمن این نمایشگاه دایر خواهد بود سعی شده در این نمایشگاه پخش فیلم انقلاب، ایده پردازی برای مشاغل خانگی برای بانوان ، ارائه خدمات پزشکی تحت عنوان طرح شهید رهنمون خواهیم داشن، نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد:از همکاری همه مسئولین بخصوص فرماندار،امام جمعه و شهردار که مجموعه بسیج را در این زمینه یاری کردند تقدیر و تشکر میکنیم.

امام جمعه اندیمشک در این برنامه با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی برکتی است برای ما که در این عصر زندگی می کنیم.

وی افزود: همه ما نسبت به انقلاب اسلامی دینی داریم که باید آن را ادا کنیم برای این کار باید خصوصیات و فضائل اخلاقی خودمان را نهادینه و پر بار کنیم تا بتوانیم به انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

حجت الاسلام سید مصطفی حسنی نوری در ادامه گفت: ما هر تخصصی هم که داشته باشیم اگر خصوصیات خوب ااخلاقی نداشته باشیم، قطعا تخصص ما مفید نخواهد بود.

وی تصریح کرد: این انقلاب فضیلت ها است اگر ما می خواهیم به این انقلاب خدمت کنیم هم فضیلت های فردی و هم اخلاقیات اجتماعی را پرورش دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها