خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: راهکار عملی مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیان کرد: دشمن در سه موضوع تلاش می کند تا بتواند اهداف خود را خود بر علیه نظام اسلامی و ملت ایران به نتیجه برساند.

علی پور با بیان اینکه یکی از این موضوعات؛ نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است، گفت: ما در عرصه های مختلف علیرغم محدودیت ها دارای دستاوردهای بسیار ارزشمندی هستیم اما دشمن در این موضوع بسیار تلاش می کند تا این دستاوردها را ضعیف نشان دهد.

وی بیان کرد: موضوع بعدی تحریف دوران قبل از انقلاب و وارونه جلوه دادن رژیم طاغوت است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

علی پور سومین راهکار دشمن را برجسته سازی مشکلاتی عنوان کرد که زیبنده مردم نیست و گفت: دشمن تلاش می کند هر مشکل و ضعفی را برجسته کند و آن را به کل نظام تعمیم دهد.

وی ادامه داد: هر چند منکر وجود مشکلات نیستیم اما دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب نا امید کند و دشمنی های خود را افزایش دهد تا به نتیجه برساند و همانگونه که مشاهده می کنیم در تحلیل های خود هم می گویند کاری می کنیم که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند.

صندلی مسئولان مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بهترین راهکار عملی مقابله با دشمن را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: مسئولین یادشان باشد این صندلی ها مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است لذا انتظار می رود مسئولین نسبت به خدمت رسانی به مردم احساس مسئولیت کنند و  با جدیت آن را دنبال کنند.

وی افزود: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند اما اگر با دید اقتصاد مقاومتی به مسائل نگاه کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

علی پور بیان کرد: امروز باید دستاوردهای انقلاب اعلام شود و بهترین نوع اعلام دستاوردها هم از زبان دشمن بیان می شود و همانطور که می بینیم دشمنان به عظمت و بزرگی انقلاب اعتراف می کنند و ایران را جزو کشورهای بزرگ و اثرگذار می دانند.

اجرای بیش از 80 عنوان برنامه در دهه فجر

سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: این نهاد در جهت پاسداشت انقلاب و آرمان های امام و شهدا بیش از 80 عنوان برنامه را در شش سرفصل با موضوعات بزرگداشت انقلاب؛ بزرگداشت شهدا، محرومیت زدایی، مراسمهای فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و نشستهای بصیرتی برگزار خواهد کرد.

علی پور گفت: در بحث محرومیت زدایی در برخی از محلات شیراز که فرصت خدمت داشته و داریم 110 پروژه عمرانی شامل تکمیل و تعمیر و نوسازی مسجد، مرمت منازل محرومین، انشعابات فاضلاب منازل محرومین، آبرسانی، احداث زمین های ورزشی، احداث خانه عالم، کارگاه اشتغالزایی و غیره انجام شده و می شود.

وی بیان کرد: در بحث برگزاری مراسمهای فرهنگی و هنری نیز برگزاری محفل قرآن، مسابقه عکس و فیلم، پرده خوانی، جشنواره آثار هنری، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و غیره در دستور کار این نهاد است.

برگزاری مسابقات ورزشی با استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی سپاه و سایر دستگاهها، و برگزاری پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بود که علی پور به آن ها اشاره کرد.

وی افزود: نشست های بصیرتی نیز در این ایام برگزار می شود که موضوع آن ها تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به انتشار فراخوان مردمی جشنواره فیلم عمار هم گفت: در فراخوانی اعلام کرده ایم هنرمندان و تهیه کنندگان، فیلم هایی را با عنوان آسیب های اجتماعی در قالب و قواره جشنواره فیلم عمار تهیه کنند و به بحث تبیین و راهکارهای محرومیت زدایی بپردازند.

علی پور افزود: هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که بسیج هنرمندان سپاه بقیه الله(عج) شیراز است ارسال کنند و در نهایت از برگزیدگان این جشنواره در شیراز تجلیل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها