مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در چالوس: دشمنان درصدد ارائه تصویر وارونه از انقلاب اسلامی ایران و ناکارآمد جلوه دادن آن از طریق راه اندازی جنگ روانی هستند در حالی که این توطئه شوم بی نتیجه خواهد بود و پیشرفت های ایران پس از انقلاب انکار ناپذیر است و ایران اسلامی با افتخار هر چه تمام تر چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس ؛ همایش بصیرتی، انقلاب فاطمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی مسئول  نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران با حضور پایوران و سربازان سپاه چالوس در حسینیه شهدا سپاه ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا گفت: مردم کشور باید با افتخار از چهل سالگی انقلاب یاد کنند، در این مدت اقدام‌های ارزنده‌ای انجام و تحولات چشمگیری نیز ایجاد شده که انکار ناپذیراست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌های اساسی با دیگر انقلاب‌ها و نهضت‌های دنیا دارد که از مهمترین آنها می‌توان به متکی نبودن به کشورهای ابرقدرت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه اشاره کرد.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی افزود؛: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته ذره‌ای از مسیر خود منحرف نشده است و مواضع رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

این مسئول در سپاه مازندران بیان کرد: پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور سبب شکست‌های مفتضحانه چهار دهه اخیر استکبار جهانی در تمامی زمینه‌ها در جهان و منطقه خاورمیانه شده است.

وی ادامه داد: ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و مردم کشور باید با افتخار از چهل سالگی انقلاب یاد کنند، در این مدت اقدام‌های ارزنده‌ای انجام و تحولات چشمگیری نیز ایجاد شده است.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی یادآور شد: ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان از انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مناسب خود برای ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی یاد می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا عنوان داشت: دشمنان درصدد ارائه تصویر وارونه از انقلاب اسلامی ایران و ناکارآمد جلوه دادن آن از طریق راه اندازی جنگ روانی هستند در حالی که این توطئه شوم بی نتیجه خواهد بود و پیشرفت های ایران پس از انقلاب انکار ناپذیر است و ایران اسلامی با افتخار هر چه تمام تر چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها