مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی بسیج دانشجویی از برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت نیرو های بهداشت و سلامت در البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فاطمه زهرا زرندی مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان در گفت و گو با خبرنگار بسیج  اظهار داشت: دومین دوره آموزشی تربیت نیرو های جهادی بهداشت و سلامت در تاریخ 25 بهمن ما سال جاری با محوریت خطر سنجی بیماری های شایع و بهداشت فردی و عمومی کلید خواهد خورد.

 دومین دوره آموزشی تربیت نیرو های بهداشت و سلامت برگزار شد

زرندی در ادامه با توجه به اهمیت حضور معاونت بهداشت و سلامت در برگزاری اردو های جهادی افزود:یکی از عرصه های مهم در بحث محرومیت زدایی، ارتقاء سطح بهداشت و درمان میباشد که با تربیت نیرو های بهداشت و درمان جهادی میتوان کیفیت فرایند خدمت رسانی را افزایش داد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در این دوره ی آموزشی پرداخت و بیان کرد: نیرو های داوطلب گروه های جهادی دانشجویی با آموزش فرایند بهداشت فردی و عمومی و هم چنین خطر سنجی بیماری های شایع در راستای آموزش، نهادینه و فرهنگ سازی در مناطق محروم کوشا باشند.

مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان تصریح کرد : اولین دوره این طرح آموزشی با محوریت آموزش کمک های اولیه در تاریخ 15 آذر ماه سال جاری با استقبال نیرو های داوطلب جهادی در جهت اول تأمین امنیت سلامت خود نیرو های جهادی و در جهت بعدی آموزش به مردم مناطق کم برخوردار به اجرا در آمد.

وی افزود : این دوره ها از اهداف بلند پایه طرح اعتلای سازندگی بسیج میباشد که با تربیت نیروهای بهداشتی درمانی و اعزام به مناطق کم برخوردار سطح بهداشتی و سلامت منطقه را بررسی در جهت رفع آن تلاش خواهند نمود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه چندین ساله بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی و اردو های جهادی، بهترین فرایند خدمت رسانی به مناطق، ارائه یک طرح جامع بهداشتی در طی یک بازه زمانی مشخص و تحت نظارت نیرو های بهداشتی تیم های جهادی میباشد که قدم های اولیه این طرح در شورای جهادی دانشجویی استان کلید خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها