خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرهنگ توکل گفت: برگزاری اردو‌های زیارتی سیاحتی راهیان نور می‌تواند در تعمیق باور‌های دینی، ارزش‌های اسلامی و افزایش بصیرت دانش آموزان بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۹۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت جهرم در حاشیه اعزام راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان جهرم گفت: ۲۴۰ دانش آموز پسر مدارس جهرم و خفر در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به همراه ۵ روحانی، ۵ راوی، ۵ خادم الشهید، ۵ پاسدار مسئول اتوبوس و یک دستگاه آمبولانس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور که سالیان سال در ابعاد واقشار مختلف برگزار می‌شود، یک عملیات فرهنگی بسیار بزرگ در ابعاد تربیتی است که از 8 سال دفاع مقدس بر می‌خیزد.

وی ادامه داد: اجرای این اردوها بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است. 

سرهنگ توکل با بیان اینکه برگزاری کاروان‌های راهیان نور در تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان بسیار موثر است، گفت: بزرگترین سرمایه رزمندگان اسلام خدایی بودن حرکت آنها بود و آثار فرهنگی، تربیتی، اسلامی، عقیدتی جنگ هنوز در میان جامعه رواج دارد و کاروان راهیان نور این تفکر ارزشمند را با دست یافتن به آثار فرهنگی و معنوی هشت سال دفاع مقدس در جامعه نهادینه می کند.

وی افزود:دانش آموزان در این اردوی زیارتی سیاحتی طی مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان‌های علقمه، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها