یکی از هادیان سیاسی سپاه آذرشهر در جمع بسیجیان روستای هفت چشمه، با اشاره به بعثت انبیای الهی در چهل سالگی گفت: چهل سال نماد پختگی و تکامل است و انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود به تکامل ارزش های والای اسلامی خود رسیده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۶۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزیزه رحمن زاده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود فشارها و تحریم های فراوان در طول این چهل سال، اکنون به اهرمی قدرتمند در عرصه منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.
وی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: اکنون ایران پیشرفت های فراوانی در عرصه های علمی، فن آوری، هسته ای، نظامی، پزشکی، فرهنگی، کشاورزی، رفاه عمومی و ... داشته است اما دشمنان انقلاب در صدد کم ارزش جلوه دادن این دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن نظام اند.
وی افزود: ما منکر برخی مشکلات در سطح جامعه و در معیشت مردم نیستیم ولی آنچه مهم است این است که این مشکلات به وجود آمده، از ناکارآمدی برخی مدیران است و نباید آن را به پای نظام و انقلاب نوشت.
رحمن زاده شرایط تحقق دستاوردهای عظیم انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: کشور ایران در شرایطی به این پیشرفت ها دست یافته است که با موانع بسیاری مثل جنگ، کودتا، ترور، تحریم و مشکلات داخلی و خارجی و امکانات کم نسبت به دیگر کشورها، از بسیاری از کشورهای جهان در جایگاهی رفیع قرار گرفته است.
آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور خواهران بسیجی پایگاه ام ابیها در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای هفت چشمه از توابع آذرشهر برگزار شد.

ارسال نظرات