خبرگزاری بسیج: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و در آستانه شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران، سومین ایستگاه آتش نشانی باقرشهر به نام اولین شهید پلاسکو ،شهید میرزاخانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۴۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همچنین طی همین مراسم دومین ساختمان اورژانس باقرشهر به نام سفیر جوان اهدای عضو سجاد حموله به بهره برداری رسید.

 دکتر جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی در مراسم افتتاحیه سومین ایستگاه آتش نشانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو، نامگذاری این ایستگاه را به نام اولین شهید آن حادثه قابل تقدیر دانست و گفت: فرهنگ ایثارگری فرهنگ غالب کشور انقلابی ماست.به همان میزان روحیه خدمت از راس دولت تدبیر و امید تا همه ادارات و سازمان ها جاری است.دولت جمهوری اسلامی دولت تدبیر و امید است و در هر شرایطی است از تنگناهای اقتصادی و سیاسی همواره با اقتدار ، حافظ امنیت و آزادگی این مرز و بوم است.

 دکتر جمالی پور ،معاون استاندار و فرماندار ویژه ری طی سخنانی با تقدیر از عملکرد عمرانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،خدمت به مردم را در هر زمانی وظیفه دانست و گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب این است که در اقتصاص خدمت برای رفاه مردم در هر نقطه ای که زندگی کنند تفاوتی نیست و این نظام و دولت در سایه تدبیر و امید خادم مردم است.

 دکتر ناصری پور، شهردار باقرشهر نیز طی سخنانی با تقدیر از عملکرد واحدهای مربوط در افتتاح پروژه‌های عمرانی ، آبادانی هر شهر را نقطه عطف و رشد خادمان آن شهر دانست و گفت: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ما ۷ پروژه عمرانی جهت افتتاحیه داریم که به شرح زیر است:

 آتش نشانی شهید میرزاخانی

 اورژانس ، سفیر جوان اهدای عضو ،سجاد حموله

 بهره برداری مجدد از استخر و سونای عطر یاس

 زمین تنیس مجموعه ورزشی و تفریحی عطر سیب

 زمین پینت بال مجموعه ورزشی و تفریحی فدک( بوستان بانوان)

 مرکز کارآفرینی ریحانه

 

سامانه پاسخگویی ۱۸۱۸

عین الله آقا پور رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز عمران و آبادانی هر شهری را در گروی تعهد مدیران و خادمان مردم دانست و گفت: در سایه امنیت و آسایشی که از انقلاب داریم ،تمام ایران اسلامی به رشد و بالندگی و محرومیت زدایی رسیده است و همه مردم چه در شهر و چه در روستا در سایه انقلاب و برکت حضور ولی فقیه و مقام معظم رهبری در امنیت و آرامش هستند.

 گفتنی است امروز دو پروژه عمرانی آتش نشانی شهید میرزاخانی و ساختمان اورژانس سفیر جوان اهدای عضو، سجاد حموله به بهره برداری رسید.

 دیگر پروژه های عمرانی شهردار باقرشهر چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات