مدير شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی گفت: از سال گذشته تاکنون 60 ميليارد ريال تسهيلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مرکزی توسط بانک «مهر اقتصاد» پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با دهه مبارک فجر مديران بانک مهر اقتصاد استان مرکزی با حضور در بيت حضرت امام خمینی(ره) با نثار تاج گل با آرمان‌های امام و انقلاب تجديد بيعت کردند.


يوسف حجت‌پور مدير شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر در جلسه شورای مديران بانک مهر اقتصاد در بيت امام خمينی(ره) گفت: انقلاب اسلامی ايران از ابتدای پيروزی تا به امروز با چالش‌ها و تهديدها و توطئه‌های مختلفی روبه‌رو شده و توانسته است با اتکال به مردم و همچنين رهبری حکيمانه چه در دوره امام راحل و چه اکنون در دوره مقام معظم رهبری بر همه اين چالش ها و تهديدها و توطئه ها پيروز شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون 10 هزار ميليارد ريال تسهيلات به 28000 نفر توسط بانک مهر اقتصاد استان مرکزی اعطا گرديده است که در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی 60 ميليارد ريال در 500 عرصه توليدی و صنايع تبديلی نيز تسهيلات پرداخت شده است.

مدير شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی حما يت از صنايع توليدی به ویژه شهرک صنعتی شهرستان خمين را از برنامه های «بانک مهر اقتصاد» عنوان و تصریح کرد: در حمايت از کارخانجات توليدی و حمايت از کالای ايرانی 70 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانک مهر اقتصاد استان مرکزی در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.

در ادامه انصاری معاون سياسی فرمانداری خمين با اشاره به نقش بانکها در مقابله با تحريم‌ها افزود: مهمترين رويکرد دولت حمايت از واحدهای صنعتی، توليدی و جلوگيری از تعطيلی آنها است.

وی افزود: اقتصاد خمين در حال گذر از کشاورزی به صنعتی است و بخش‌های صنعتی خوبی در اين شهرستان فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات