خبرهای داغ:
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه طرح خدماتی، بهداشتی و آموزشی در میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۸۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه طرح خدماتی، بهداشتی و آموزشی در میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل یک باب مدرسه ۱۰ کلاسه مشارکتی خیرساز، یک واحد سردخانه و سورتینگ میوه و مرکز خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی قره ورن بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

«سردخانه و سورتینگ میوه چهار هزار تُنی واقع در روستای سوگلی تپه یکی از این طرح ها بود که با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث شده و با بهره برداری از آن برای بیش از ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، اشتغالزایی می شود.

دیگر طرح افتتاح شده، مدرسه ۱۰ کلاسه خانم زندی و فرهنگیان بود که به بهره برداری رسید.

این مدرسه با ۱۰ کلاس درس و با مشارکت خانم زندی و اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی احداث شده است.

این مدرسه ۷۵۰ متر زیربنا دارد و در مجموع برای ساخت آن ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده که پنج میلیارد ریال توسط خیر و ۱۱ میلیارد ریال نیز از منابع دولتی تامین شده است.

سومین طرح نیز مرکز خدمات جامع سلامت شهری کوی قره ورن بود که به بهره برداری رسید.

این مرکز در زمین اهدایی خیران با صرف ۱۹  میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال و طی 11 ماه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و اداره راه و شهرسازی استان ساخته شده است.

این مرکز ۴۵ هزار نفر جمعیت روستایی و شهری را در این منطقه که حاشیه نشین شهر است، پوشش می دهد و  خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی و پرستاری به شهروندان ارایه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات