مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان از 40 سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی در مورد ایران شده‌ و همواره در برابر ایران شکست خورده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی و با اشاره به اینکه دشمنان از 40 سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی در مورد ایران شده‌اند اظهار کرد: وعده و نصرت الهی این است که دشمنان شکست خورده و بنابراین در انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا فرو ریخت و ابهت آنها از بین رفت.

 وی تصریح کرد: صدام در جنگ تحمیلی 150 نفر خبرنگار از سراسر دنیا را جمع کرد و زمانی که نخستین توپ به سمت ایران پرتاب شد، خبرنگاران از وی علت حمله را پرسیدند و وی با کمال غرور گفت، من مصاحبه نمی‌کنم و هفته آینده در تهران گفت‌وگو خواهم کرد.

 مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: امام خمینی(ره) سه باور داشت که شامل باور به خدا، خود و مردم و انقلاب اسلامی ایران را نور خدا دانسته که خاموشی نخواهد داشت.

 وی در ادامه بیان کرد: علامه حسن‌زاده در کتاب خود می‌نویسد، سال‌ها می‌پنداشتم که من حافظ دین تو هستم اما در شب لیل‌الرغائب به این نتیجه رسیدم که خود حافظ دین خود هستی.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در پایان این دیدار از تولیدات فاخر و ارزشی و انقلابی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی رونمایی شد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات