معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در یادواره شهیده طاهره انصاری:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در جمع دانش آموزان دبیرستان شهیده طاهره انصاری، با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: کلاس های درس مکانی مناسب برای تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از اجرای برنامه های ویژه دهه فجر در تمامی مدارس در این ایام خبر داد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان از برنامه های متعدد در حوزه های مختلف منطقه می باشد.

وی با تبیین مختصری از دستاوردهای آموزش و پرورش در زمینه های علمی، آموزشی و پرورشی، موفقیت های امروز آموزش و پرورش منطقه را حاصل انقلاب اسلامی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی نرخ باسوادی در سطح  کشور بعداز انقلاب، پیشرفت چشمگیری داشته است و استقلال،اقتدار و عزت مردم ایران حاصل انقلاب اسلامی است.

  ساجدی فر با اشاره به ساخت 44 مدرسه خیر ساز در سالهای اخیر و ساخت  تجهیز 4 نمازخانه ، این حجم مشارکت خیرین را بعد از انقلاب، نمونه ای از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: امروز کلاس های درس مکانی برای تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است تا در ایام دهه فجر دانش آموزان با دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

   یادواره شهدای دانش آموز با محوریت شهیده طاهره انصاری و با حضور بیش از 200 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی دبیرستان شهیده طاهره انصاری در خانه معلم میانه برگزار شد.

ارسال نظرات