با همت قرارگاه جوادالائمه(ع) سپاه سلمان:

همایش توانمندسازی بانوان در سراوان برگزار شد

همایش توانمندسازی و توان افزایی بانوان حاشیه شهر و در معرض آسیب با مشارکت قرارگاه جوادالائمه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و شورای هماهنگی با موادمخدر در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، همایش توانمندسازی و توان افزایی بانوان حاشیه شهر و درمعرض آسیب با مشارکت قرارگاه جوادالائمه(ع) سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و شورای هماهنگی با موادمخدر در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار  شد.

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، مسئول معاونت اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: ایران در 22 بهمن سال جاری در هیاهوی بلوک شرق و غرب در زمان قبل از پیروزی انقلاب یک عالم دینی با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی از کشور به پاخواست، دشمن باتوجه به استراتژیک قوی در نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا دشمنی خود را آغاز کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب گروههای مختلفی را برای متوقف کردن انقلاب مانند گروهک منافقین و راه اندازی جنگ های مثل جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم تشکیل دادن اماهمواره با شکست مواجه شدند.

در ادامه این همایش دکتر محبوبه قویدل حیدری، عضوهیت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان  با توجه به موثر بودن نقش زنان در جامعه به حفظ ارتباط مادران با فرزندان  و استفاده از تنبیه و تشویق توصیه کرد و گفت: مادران دست کم چند دقیقه از وقت خود  را به فرزندان اختصاص دهند و به آنان احترام بگذراند و با آنها صحبت کنند.

وی به حمایت مادران از فرزندان اشاره و بیان کرد: مادران در زمانهایی که فرزندانشان استرس دارند می توانند نقش مفیدی در کاهش استرس داشته باشند تا فرزندانشان به سمت و سوی مواد مخدر کشانده نشوند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:  مادران با فرزندان در خصوص اینکه چرا مصرف سیگار و موادمخدر قابل قبول نیست  باید صحبت کنند چرا که کمبود ویتامینd منجر به افسردگی شده  و علائم افسردگی باعث استفاده از مواد مخدر می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار