به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی

صدور بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۸۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد خمینی ‌شهر به شرح زیر است:

چهل سال قبل در حالی که دنیای استکبار در ذهن کوچک خود خواب فرعونیت مدرن را می‌دید و ندای انا ربکم الاعلی را سر می داد مردی از سلاله رسول الله فریاد بیداری سر داد و چراغ امیدواری را در دل‌های مستضغفان جهان روشن کرد. استکبار جهانی که گمان می کرد این حرکت را مثل سایر حرکت‌های آزادی‌خواهانه سرکوب خواهد کرد، دست به انواع حیله‌ها زد از جنگ تحمیلی تا مبارزه فرهنگی و جنگ نیابتی و مبارزه اقتصادی و ... اما در حالی که استکبار هنوز در رویای بازگشت به شکوه گذشته خود به سر می برد، انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان ( از آسیا گرفته تا آفریقا و از اروپا گرفته تا آمریکای لاتین و حتی در خود آمریکا) جوانه زد و رشد کرد و بالید.

 اکنون به مستکبران جهان متذکر می‌شویم که 1400 سال قبل نیز، پیامبر اسلام وقتی انقلاب کرد همه مستکبران زمان بسیج شدند تا حکومت او را ساقط کنند اما پیامبر اعظم (ص) در مسیر خود استقامت کرد تا آنجا که همه کسانی که متکبرانه با او بیست سال مقابله کرده بودند در اوج ذلت مجبور به خضوع در برابر فرمان او شدند.

امروز مستکبران جهانی و همه ایادی حقیر آن‌ها باید یک نگاهی به تلاش‌های مختلف خود از یک طرف و جوانه‌های انقلاب اسلامی از طرف دیگر بیندازند و قبل از انکه ذلیلانه مجبور به پذیرش حقانیت انقلاب اسلامی شوند، در حالی که هنوز رمقی در وجود آن‌ها هست دست از مبارزه و کینه توزی علیه این انقلاب بردارند و الا همچون انقلاب اول (انقلاب اسلامی رسول خدا) با ذلت و خواری مجبور به پذیرش این انقلاب خواهند شد.

امروز دیگر بیداری اسلامی توسط مستکبران قابل کنترل نیست. امروز عراق و سوریه از دست آن‌ها رفته است. امروز کشتی آن‌ها در یمن به گل نشسته است. امروز در آفریقا میلیون‌ها نفر عاشق امام خمینی (ره) و خلف صالح او امام خامنه‌ای هستند. امروز در فرانسه الگوی بیداری اسلامی خواب از سر حاکمان متکبر آن کشور ربوده است. امروز ونزوئلا همچون استخوانی در گلوی آمریکا گیر کرده است. امروز در خود آمریکا اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی رشد روزافزون دارد. بنابراین مستکبران تا دیر نشده است باید دست از دشمنی با این انقلاب بردارند و الا از فرندان معنوی امام خمینی (ره) در اقصی نقاط عالم ضربه سختی خواهند خورد.

 آری این وعده الهی است که مستضعفان بر جهان هستی حاکم خواهند شد. و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار